Η Sony παρουσίασε τη νέα της κονσόλα PlayStation 4 πριν από 2 μήνες, ωστόσο μέχρι πρόσφατα ένα πέπλο μυστηρίου κάλυπτε τα βασικά χαρακτηριστικά. Πρόσφατα ο επικεφαλής κατασκευαστής της κονσόλας Μαρκ Σέρνι αποκάλυψε τα μυστικά της σε πρόσφατη συνέντευξή του.
Στην αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στο διαδικτυακό τεχνολογικό περιοδικό Gamasutra, ο Σέρνι εξηγεί όλο το σκεπτικό πίσω από το σχεδιασμό του συστήματος του νέου Playstation4
O Σέρνι περιγράφει τον σχεδιασμό του PS4 σχεδιασμό ως «PC υπεραναβαθμισμένης αρχιτεκτονικής» και σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στα 8GB γρήγορης ενοποιημένης μνήμης GDDR5 την οποία μπορούν να μοιράζονται ο επεξεργαστής και η κάρτα γραφικών σε όσο ποσοστό θέλουν, πράγμα που μέχρι σήμερα δεν ήταν εφικτό ούτε στους επιτραπέζιους υπολογιστές.
«Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη προσέγγιση του σχεδιασμού οδήγησε σε μια πολύ ισχυρή κονσόλα, και αναμένω προγραμματιστές να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες της κάρτας γραφικών με τα παιχνίδια που θα σχεδιάσουν» τονίζει ο Σέρνι και υπολογίζει τα πρώτα παιχνίδια να εμφανιστούν μέσα σε λίγες εβδομάδες από την κυκλοφορία του PS4
Ωστόσο, ενώ η Sony δεν έχει ακόμη αποκαλύψει ακόμα επίσημα το σχεδιασμό της κονσόλας, ο Σέρνι διαβεβαιώνει το κοινό ότι στο Playstation 4 θα διορθώσουν τα λάθη του προκατόχου του. Ωστόσο με την κυκλοφορία της κονσόλας να έχει προγραμματιστεί για αυτή τη Άνοιξη, υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν.