«Θόρυβο» επιχειρεί να προκαλέσει μία σειρά από διαφημίσεις προώθησης του περιοδικού Mercado, ενός μικρού οικονομικού εντύπου, το οποίο – καθώς διατείνεται το ίδιο – έχει ως στόχο την ανάλυση πληροφοριών οικονομικού και πολιτικού περιεχομένου, καθώς και την κατανόηση των αιτιών και των επιπτώσεων που έχουν στον κόσμο της οικονομίας τα όσα συμβαίνουν στον πλανήτη.
Μία διαφήμιση ζητά από τους αναγνώστες να «κατανοήσουν και να φτιάξουν τη δική τους Μέρκελ», υποδεικνύοντας οπτικά ότι οι Έλληνες τη βλέπουν ως Χίτλερ και οι Ισπανοί ως Μητέρα Τερέζα.
Το ίδιο ισχύει και για τις άλλες διαφημίσεις, όπως εκείνη που αφορά στον Πάπα: οι Καθολικοί τον βλέπουν όπως είναι, οι Μουσουλμάνοι δεν τον βλέπουν καθόλου, οι ομοφυλόφιλοι τον βλέπουν ως άνθρωπο των σπηλαίων με ρόπαλο κ.ο.κ.
Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις η εταιρεία JWT με έδρα το Μπουένος 'Αιρες.