Στην... κόντρα με το facebook, το twitter έρχεται δεύτερο, αλλά κερδίζει συνεχώς έδαφος λόγω της αμεσότητας, της ταχύτητας και της αυθεντικότητάς του. Πλέον έχει αρχίσει και ανεβαίνει επίπεδο και οικονομικά.
Σύμφωνα με τους Financial Times, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης έκλεισε διαφημιστική συμφωνία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων με τη Starcom Media Vest, θυγατρική της Publicis. Οι πελάτες της τελευταίας - κολοσσοί όπως οι Procter & Gamble, Walmart, Μicrosoft και Coca Cola - θα αποκτήσουν προνομιούχο διαφημιστική προβολή στο Twitter, αλλά και πρόσβαση σε έρευνες και δεδομένα της ιστοσελίδας, καθώς και σε νέα προϊόντα όπως το πρόγραμμα «in-tweet mobile survey», που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κάνουν δημοσκοπήσεις σε πραγματικό χρόνο.