Οι Balinghou είναι οι νεαροί Κινέζοι που γεννήθηκαν μετά το 1980, που δεν έχουν ζήσει διόλου το παλιό καθεστώς και που ανατράφηκαν από τους γονείς τους στα πούπουλα, καθότι και μοναχοπαίδια με βάση τη στρατηγική περιορισμού των γεννήσεων που εφαρμόζει η μεγάλη ασιατική χώρα.
Αυτή λοιπόν η κακομαθημένη γενιά των Balinghou που αρχίζει σιγά σιγά να αποκτά και αγοραστική δύναμη και να έρχεται στα πράγματα αριθμεί 240 εκατομμύρια ανθρώπους. Το συντριπτικό ποσοστό τους είναι άνδρες –η πολιτική του ενός παιδιού που λέγαμε- και αποτελεί τη μεγαλύτερη συμπαγή αγοραστική κοινότητα όχι μόνο στα πλαίσια της κινεζικής αγοράς αλλά και παγκοσμίως.
Μοιραία λοιπόν οι Balinghou δεν αφήνουν κανέναν και καμία εταιρεία που πουλάει το οτιδήποτε αδιάφορο, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες φυσικά να μην αποτελούν την εξαίρεση και να προσπαθούν να αποσπάσουν όσο μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων μπορούν. Ακολουθώντας τα γούστα τους, τις προτιμήσεις τους και προσαρμοζόμενοι στις ανάγκες τους, ενώ είναι πολύ πιθανό να επηρεάσουν συνολικά τη παγκόσμια αγορά σε όλους τους τομείς.
Προς το παρόν πάντως επηρεάζεται η κινέζικη αγορά αυτοκινήτων, καθώς στα ήδη καθιερωμένα μοντέλα που πωλούνται σε αυτήν προστίθενται κι άλλα που στόχο έχουν να γίνουν πιο αρεστά στους Balinghou. Αυτοκίνητα σαν το Escort (επιστροφή έστω και μακρινή του ιστορικού ονόματος) της Ford ή του Friend-Me της Nissan.
Τα κοινά τους στοιχεία είναι τα τετράθυρα αμαξώματα (ομολογουμένως πολύ πιο light αυτό του Nissan) γιατί ναι μεν νέοι και κακομαθημένοι αλλά κατά βάση βαθύτατα συντηρητικοί, η σύγχρονη εμφάνιση αλλά όχι και πολύ εξεζητημένη σχεδιαστικά (πιο προσγειωμένο το Escort που είναι πολύ κοντά στην παραγωγή, κλασικό πρωτότυπο το Friend-Me) που μπορεί γενικά να χαρακτηρισθεί ως σύγχρονα συντηρητική, οι άνετοι χώροι και η αυξημένη πρακτικότητα και βέβαια οι δυνατότητες διασύνδεσης με το internet.