Δεν έχει ξανασυμβεί: Οι διοργανωτές της έκθεσης «Ολυμπιακοί Αγώνες: Παρελθόν - Παρόν» που από το Βερολίνο μεταφέρθηκε στο Μουσείο Ολυμπιακών Αγώνων και Αθλημάτων της Ντόχα έκρυψαν έναν κούρο και ένα άγαλμα γυμνού αθλητή, για να μη σοκαριστούν οι γυναίκες επισκέπτριες.
Σε εξαιρετικά αμήχανη θέση βρέθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού Κώστας Τζαβάρας όταν επισκεπτόμενος την έκθεση διαπίστωσε πως ο Κούρος του Πτώου και ο νεαρός αθλητής από την Ελευσίνα βρίσκονταν κρυμμένοι πίσω από παραβάν. Προηγουμένως είχαν σκεφθεί ακόμη και να τα καλύψουν με υφάσματα. Ο Κώστας Τζαβάρας ζήτησε να αποσυρθούν και να επιστραφούν αμέσως τα αγάλματα στην Ελλάδα. Η έκθεση περιλαμβάνει 600 έργα εκ των οποίων τα περισσότερα είναι δάνεια από ελληνικά μουσεία.
Σχολιάζοντας την είδηση στη στήλη της στο Βήμα η Λώρη Κέζα, γράφει μεταξύ άλλων: «Δεν μας εκπλήσσει η απόφαση του κ. Τζαβάρα να αποσύρει τα αγάλματα. Έχει δώσει κι άλλα δείγματα αποφασιστικότητας και προοδευτικής σκέψης. Ανασύρουμε μια παλαιότερη δήλωσή του: «Η τέχνη και ο πολιτισμός υπόκεινται στους δικούς τους κανόνες. Πρωτίστως στην ανεκτικότητα απέναντι σε όποιον έχει και εκφράζει διαφορετική γνώμη ή άποψη». Αυτό είχε πει όταν γίνονταν επεισόδια έξω από το θέατρο Χυτήριο, όταν παιζόταν η παράσταση με τον εναλλακτικό Ιησού. Η ίδια δήλωση θα μπορούσε να είχε γίνει με αφορμή την ισλαμική σεμνοτυφία απέναντι στον αρχαιοελληνικό πολιτισμό.»