Η ιστορία έχει επαναληφθεί αρκετές φορές: ένα προικισμένος μηχανικός -στην περίπτωσή μας ο Claudio Lombardi, ex της αγωνιστικής ομάδα της Lancia στα ράλι και ex Ferrari- συνεργάζεται με ένα ταλαντούχο, νεαρό σχεδιαστή -εδώ ο Samuel Chuffart- για να φτιάξουν το δικό τους super car. Κάπως έτσι προέκυψε λοιπόν η Icona Vulcano, που παρουσιάστηκε στη Σαγκάη, όπου εδρεύει και το ομώνυμο στούντιο design.
Το οποίο έχει κάνει πραγματικά καλή δουλειά, μιας και η εμφάνισή της είναι εντυπωσιακή, ενώ όπως επιβάλλεται σε κάθε ιταλικό super car που σέβεται τον εαυτό του (η Vulcano θα κατασκευάζεται στην Ιταλία) έχει κάτω από το καπό της έναν V12 χωρητικότητας 6.000 κυβικών.
Ταυτόχρονα, όπως κάθε κάθε σύγχρονο υπερ-αυτοκίνητο που επίσης σέβεται τον εαυτό του, είναι υβριδική, όπως η τριάδα LaFerrari, McLaren P1, Porsche 918 στοιχείο αν μη τι άλλο εντυπωσιακό για μια πρωτοεμφανιζόμενη μάρκα. Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η συνδυαστική ισχύς της των 950 ίππων, που αφορά την έκδοση H-Turismo. Παράλληλα θα υπάρχει και η H-Competizione, η οποία θα κινείται από έναν μικρότερο V6 με διπλά τούρμπο και θα έχει και ηλεκτροκινητήρες στους εμπρός τροχούς που θα την καθιστούν ουσιαστικά τετρακίνητη. Εδώ η μέγιστη ισχύς του όλου συστήματος πρόωσης θα φτάνει τους 870 ίππους, το 0-100 θα είναι υπόθεση περίπου 3 δευτερολέπτων, το 0-200 λιγότερων από 10, ενώ η τελική της συγκεκριμένης Icona Vulcano θα αγγίζει τα 350.