Τα μεσημέρια στην τηλεόραση είναι υπόθεση για δύο στους πίνακες τηλεθέασης. Πώς διαμορφώνεται το τηλεοπτικό τοπίο από τις 15.00 και μετά.
Διανύουμε πλέον το δεύτερο μισό της σεζόν και φαίνεται πως οι τηλεθεατές έχουν δείξει την προτίμησή τους σε συγκεκριμένες εκπομπές. Προτίμηση που αποτυπώνεται στους πίνακες τηλεθέασης.
Από τη μία ο Νίκος Μουτσινάς και το «Καλό Μεσημεράκι» που δείχνει να αυξάνει σταθερά τα ποσοστά τηλεθέασης και από την άλλη, για την πρώτη ώρα της εκπομπής του ΣΚΑΪ, το τηλεπαιχνίδι ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ στον ΑΝΤ1.
Η τηλεθέαση για ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ και «Καλό Μεσημεράκι» την Τρίτη(11-02)
Το μεσημέρι της Τρίτης (11-02), η εκπομπή «Καλό Μεσημεράκι» σημείωσε τηλεθέαση 23,4% στο γενικό σύνολο, ενώ το ψυχαγωγικό πρόγραμμα με τον Νίκο Μουτσινά βρέθηκε ακόμη πιο ψηλά στο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18-54), όπου κατέγραψε μερίδιο τηλεθέασης, 26%.
Απέναντί στον Νίκο Μουτσινά, την πρώτη ώρα προβολής της εκπομπής, το ΡΟΥΚ ΖΟΥΚ και η Ζέτα Μακρυπούλια που κρατούσαν για τον ΑΝΤ1, μερίδιο τηλεθέασης 24,5% στο γενικό σύνολο. Το τηλεπαιχνίδι βρέθηκε μια ανάσα από το «Καλό Μεσημεράκι» στα νεανικά κοινά, καταγράφοντας ποσοστό 24,4%.
Η τηλεθέαση στα υπόλοιπα κανάλια
Λίγο πριν ρίξει αυλαία ο Νίκος Μουτσινάς, 20 λεπτά πριν τις 17.00, στον ALPHA ξεκινά το τηλεπαιχνίδι Divided, με τον Φώτη Σεργουλόπουλο. Η εκπομπή του ALPHA κράτησε χθες (11-02) μερίδιο τηλεθέασης 11% στο γενικό σύνολο και 10% στις ηλικίες 18-54.
Τέλος, δέκα λεπτά πριν από τις 16.00 το απόγευμα, το STAR βάζει στην μάχη της τηλεθέασης το Shopping Star, το οποίο αποδεικνύεται επίσης ιδιαίτερα ισχυρό στους πίνακες της Nielsen. Το ριάλιτι μόδας απέσπασε την Τρίτη μερίδιο τηλεθέασης 21% στο γενικό σύνολο, ενώ βρέθηκε σε ποσοστό 17,8% στο νεανικό κοινό.