Το «Λόγω τιμής» επέστρεψε με νοσταλγία, νέες ιστορίες και νέα πρόσωπα στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Και φυσικά σάρωσε στην τηλεθέαση.
Συναντήθηκε όμως με το τηλεοπτικό κοινό στο ραντεβού της τηλεθέασης;
Η απάντηση είναι φυσικά θετική, αφού το πρώτο ραβασάκι της Nielsen έδειξε πως οι τηλεθεατές επιβράβευσαν τη σειρά του ΣΚΑΪ με πολύ υψηλή απόδοση στους πίνακες τηλεθέασης το βράδυ της πρεμιέρας.
Το «Λόγω τιμής» σημείωσε τηλεθέαση 25,6% στο γενικό σύνολο και 25,4% και έφερε τον ΣΚΑΪ στην πρώτη θέση αργά το βράδυ της Δευτέρας. Το σίριαλ της Μιρέλλας Παπαοικονόμου άγγιξε σε τέταρτο ακόμη και το 30%.
Ψηλά στην τηλεθέαση το GNTM, πιέστηκε το« Έρωτας μετά»
Όσο για τον ανταγωνισμό, το ριάλιτι μοντέλων του Star δεν φαίνεται να επηρεάζεται από τα προγράμματα του ανταγωνισμού και διατηρεί κάθε φορά υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Συγκεκριμένα, το βράδυ της Δευτέρας το GΝΤΜ 2 σημείωσε τηλεθέαση 21,7% στο σύνολο και ακόμη υψηλότερα στο δυναμικό κοινό όπου κατέγραψε ποσοστό 27,7%.
Στον αντίποδα, τόσο η έλευση του «Λόγω τιμής», όσο όμως και η πρεμιέρα της κωμικής σειράς «Πέτα τη Φριτέζα» συμπίεσαν την τηλεθέαση της σειράς του Alpha «Έρωτας μετά», που σημείωσε 15,8% στο γενικό σύνολο και 15,5% στις ηλικίες 18-54. Με υψηλό ποσοστό το σίριαλ «8 Λέξεις» στο γενικό σύνολο, που κατέγραψε στο γενικό σύνολο 20%, αλλά περιορίστηκε στο δυναμικό κοινό σε τηλεθέαση 13,9%.
Όσο για την κωμωδία με τον Γιάννη Μπέζο στον ΑΝΤ1, φαίνεται πως έχει το δικό της κοινό. Η σειρά «Πέτα τη φριτέζα» σημείωσε στην πρεμιέρα της 17,6% στο γενικό σύνολο, ενώ στο νεανικό κοινό, η κωμωδία άγγιξε ποσοστό 20%.