Αλλάζει τα δεδομένα στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης το MasterChef 4, που δείχνει να κερδίζει την προτίμηση των τηλεθεατών.
Στη δεύτερη εβδομάδα των οντισιόν, η τηλεθέαση παρέμεινε πλάι στις κουζίνες και τους πάγκους, με το MasterChef 4 να αποσπά μερίδιο 35,5% στις ηλικίες 18-54. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen, ο διαγωνισμός μαγειρικής του STAR άγγιξε ανά τέταρτο, τηλεθέαση 43,5% και φυσικά δεν άφησε πολλά περιθώρια στον ανταγωνισμό από τις 21.00 το βράδυ και έπειτα.
Την ίδια ώρα, η καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1, «Αν Ήμουν Πλούσιος» περιοριζόταν σε μονοψήφια ποσοστά (8,8%), ενώ το δραματικό σίριαλ του ΣΚΑΪ, «8 Λέξεις», κρατούσε μερίδιο 11,4% στις ηλικίες 18-54. Στις 21.00, η οικογενειακή κωμωδία «Σπίτι είναι...» στον ALPHA, αποσπούσε ποσοστό τηλεθέασης 11,2%.
Παρόμοιο το σκηνικό και από τις 22.00 και μετά το βράδυ της Δευτέρας, με την κωμική σειρά του ΑΝΤ1, «Πέτα τη φριτέζα» να «αντέχει» στην πίεση, σημειώνοντας τηλεθέαση 14,4% και το σίριαλ του ALPHA, «Έρωτας Μετά» να περιορίζεται σε μερίδιο τηλεθέασης 9,2% στα νεανικά κοινά.
Η μάχη της τηλεθέασης μεταξύ MasterChef 4 και «Άγριων Μελισσών»
Τα δύο πολύ ισχυρά τηλεοπτικά προγράμματα της Δευτέρας, το MasterChef 4 και οι «Άγριες Μέλισσες» βρέθηκαν απέναντι από τις 22.45 ως τα μεσάνυχτα. Το σίριαλ του ΑΝΤ1, παρέλαβε χαμηλό lead-in από την κωμική σειρά που προηγήθηκε και τελικά κατέγραψε τηλεθέαση 28,9% στο νεανικό κοινό.
Έχει ενδιαφέρον ωστόσο, το γεγονός πως οι «Άγριες Μέλισσες» δείχνουν να βρίσκουν το κοινό τους ως το φινάλε του επεισοδίου, αγγίζοντας ανά τέταρτο ως και το 34,5%. Το χρονικό αυτό διάστημα ήταν και το μοναδικό που το μαγειρικό show στο STAR έχασε την πρωτιά, σημειώνοντας 31,8%.