Εν μέσω έκτακτων μέτρων για την πρόληψη διάδοσης του κορωνοϊού, το βράδυ του Σαββάτου η διασκέδαση είχε αποκλειστικά και μόνο τηλεόραση. Πώς κινήθηκε όμως η τηλεθέαση των καναλιών;
Το J2US γύρισε την πρεμιέρα του την περασμένη Τρίτη, ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και έτσι ο Νίκος Κοκλώνης και τα 14 ζευγάρια βρήκαν στη σκηνή του σόου χωρίς κοινό.
Ωστόσο, οι απρόσμενες εμφανίσεις ορισμένων εκ των celebrity, όπως του Τρύφωνα Σαμαρά ή της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, αλλά και το σέξι ντεκολτέ της Βίκυς Κάβουρα έκλεψαν την παράσταση στα social media.
Η τηλεθέαση του J2US και του «Στην Υγειά Μας»
Το J2US ξεκίνησε θετικά την πορεία του στους πίνακες τηλεθέασης σημειώνοντας 16,7% (οι πρώτη εκτίμηση της Nielsen, τα λεγόμενα «βρόμικα») αγγίζοντας σε τέταρτο ως και το 20,6% στα νεανικά κοινά. To σόου του OPEN βρέθηκε λίγο πιο χαμηλά στο γενικό σύνολο, όπου κατέγραψε τηλεθέαση14,9%
Η εκπομπή «Στην Υγειά Μας Ρε Παιδιά» από τον ΣΚΑΪ, πήρε την πρώτη θέση στο γενικό σύνολο, με τηλεθέαση 18,4% το βράδυ του Σαββάτου. Το ψυχαγωγικό πρόγραμμα με παρουσιαστή τον Σπύρο Παπαδόπουλο βρέθηκε πιο χαμηλά στις ηλικίες 18-54, όπου και σημείωσε τηλεθέαση 11,4%.