Με νέα εκπομπή το βράδυ της Κυριακής ο ALPHA, που κερδίζει τα Σαββατοκύριακα την μάχη της τηλεθέασης.
Μπορεί το κανάλι της Κάντζας να δυσκολεύεται να βρει τον βηματισμό του της καθημερινές, ωστόσο τα Σαββατοκύριακα, το πρόγραμμα του ALPHA κερδίζει την προτίμηση των τηλεθεατών από νωρίς το πρωί ως και την Prime Time.
Το μαγκαζίνο του Νίκου Μάνεση βρίσκεται από την αρχή της σεζόν πρώτο στην τηλεθέαση (την Κυριακή σημείωσε 28,1% στα νεανικά κοινά), ενώ ο ALPHA κρατάει τα πρωτεία και με την εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται!» (17,4%) με τη Ναταλία Γερμανού, αλλά και την μαγειρική εκπομπή Kitchen Lab με τον Άκη Πετρετζίκη (18,4%).
Υψηλή τηλεθέαση και για τη νέα εκπομπή του Άκη Πετρετζίκη
Το βράδυ της Κυριακής, ο Άκης Πετρετζίκης μας παρουσίασε το πρώτο του επεισόδιο από την ταξιδιωτική και μαγειρική εκπομπή του Akis ‘s Food Tour. Η νέα εκπομπή του ALPHA που έκανε πρεμιέρα αμέσως μετά το δελτίο, τράβηξε το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και σημείωσε ποσοστό τηλεθέασης 19,6%.
Κατά τα λοιπόν, το βράδυ της Κυριακής και μετά το τέλος της εκπομπής του Άκη Πετρετζίκη, το «Κόκκινο Ποτάμι» επικράτησε στην τηλεθέαση με ποσοστό 19,7% στις ηλικίες 18-54. Υψηλές πτήσεις στην τηλεθέαση και για την ελληνική ταινία στο STAR, «Ο Στρίγγλος που έγινε αρνάκι» που κράτησε για το κανάλι μερίδιο 17,6%. Είναι ενδεικτικό, πως η ταινία με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα βρέθηκε πρώτη στους πίνακες τηλεθέασης, από το πρώτο λεπτό μετά το φινάλε του σίριαλ του Μανούσου Μανουσάκη στο OPEN.