Ακόμη και το 58% άγγιξε η τηλεθέαση στον αγώνα ΠΑΟΚ -Αγιαξ μεταξύ των ανδρών τηλεθεατών το βράδυ της Τρίτης.
Φωτιά πήραν τα «μηχανάκια» της Nielsen το βράδυ της Τρίτης την ώρα του αγώνα για τα πλέι οφ του Champions League. Η αναμέτρηση ΠΑΟΚ – Αγιαξ συγκέντρωσε το 36% των τηλεθεατών ηλικίας 18-54, με ποσοστό υπερδιπλάσιο από όλα τα υπόλοιπα κανάλια στην Prime Time το βράδυ της Τρίτης.
Οι μόνες εκπομπές που άντεξαν την πίεση του ποδοσφαίρου ήταν οι ελληνικές σειρές σε ΑΝΤ1 και ALPHA. Συγκεκριμένα, η σειρά «Κάτι Χωρισμένα Παλικάρια» συγκράτησε ποσοστό 16,4%, ενώ και το «Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα» στον ALPHA κατέγραψε 20,4%.
Τηλεθέαση για πρωταθλητή στον αγώνα ΠΑΟΚ – Αγιαξ
Εκεί που τα ποσοστά τηλεθέασης του αγώνα ποδοσφαίρου ΠΑΟΚ – Αγιαξ ήταν εντυπωσιακή ήταν μεταξύ των ανδρών τηλεθεατών. Ετσι, στις ηλικίες 18-24 ετών η τηλεθέαση έπιασε 57,1%, ενώ και στους άνδρες 45 με 54 ετών το ποσοστό του OPEN κατά τη διάρκεια του αγώνα ήταν συντριπτικό, στο 58%.
Συντριπτικά τα ποσοστά τηλεθέασης κατά τη διάρκεια του αγώνα και στη Θεσσαλονίκη. Το ενδιαφέρον των Θεσσαλονικέων για τον αγώνα του ΠΑΟΚ ήταν ιδιαίτερα αυξημένο κάτι που κατεγράφη και στους πίνακες της Nielsen. Επί των ανοικτών τηλεοπτικών δεκτών στη συμπρωτεύουσα, το 56,4% παρακολουθούσε το βράδυ της Τρίτης τον αγώνα ΠΑΟΚ – Αγιαξ.
Η μπάλα γυρίζει τους άνδρες στην τηλεόραση
Ενα ακόμη ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει από τα νούμερα τηλεθέασης του αγώνα ΠΑΟΚ – Αγιαξ είναι πως το κατάλληλο πρόγραμμα μπορεί να δελεάσει όλα τα κοινά στην τηλεόραση. Οι νέοι άνδρες ως 24 ετών που παρακολούθησαν μαζικά το ματς, δείχνουν να απέχουν σχεδόν μόνιμα από την τηλεόραση. Μόνο στο OPEN που φιλοξένησε τον αγώνα, το ηλικιακό αυτό κοινό κατέγραφε το απόλυτο μηδέν (0) από το πρωί ως και λίγες ώρες πριν από τον αγώνα.
Το απόλυτο μηδέν σημειώνεται στους νέους άνδρες, ιδιαίτερα τα πρωινά και στους υπόλοιπους τηλεοπτικούς σταθμούς, με εξαίρεση τα παιδικά προγράμματα του STAR και κάποιες ελληνικές σειρές που προβάλλει ο ΑΝΤ1 σε επανάληψη τα μεσημέρια.