Η ζώνη υψηλής τηλεθέασης τις καθημερινές φαίνεται πως έχει δύο ξεκάθαρους νικητές.
Από τη μία η σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες» με ραγδαίες εξελίξεις στα τελευταία επεισόδια και από την άλλη ο μαγειρικός διαγωνισμός του STAR, MasterChef 4 που εξακολουθεί να κεντρίζει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
Άγγιξε 40αρι στα νεανικά η τηλεθέαση του MasterChef 4
Έτσι, η τηλεθέαση της Πέμπτης (05-03) μοιράστηκε και πάλι ανάμεσα στα δύο προγράμματα, μη αφήνοντας μεγάλο χώρο στον ανταγωνισμό. Πιο συγκεκριμένα, το MasterChef 4 που ξεκινά από τις 21.00 το βράδυ, σημείωσε τηλεθέαση 29,7% στο σύνολο τηλεθέασης, με 1,471 εκατ. τηλεθεατές να συντονίζονται στο κανάλι της Κηφισιάς.
Η διαδικασία για την ανάδειξη των προτεινόμενων προς αποχώρηση, με την γευσιγνωσία γλυκών κουταλιού, εκτόξευσε την τηλεθέαση του MasterChef 4 στο 39,4% στο νεανικό κοινό, τις ηλικίες δηλαδή 18-54. Είναι ενδεικτικό πως γυναίκες και άνδρες μεταξύ 25 και 44 ετών συντονίστηκαν στο STAR σε ποσοστό 43,8% και 40,5% αντίστοιχα.
Στα ύψη η τηλεθέαση και στις «Άγριες Μέλισσες»
Ακόμη πιο ψηλά στους πίνακες τηλεθέασης όμως, βρέθηκε την Πέμπτη (04-03) και η σειρά «Άγριες Μέλισσες». Το πρόγραμμα του ΑΝΤ1 από τις 22.45 και έπειτα, απέσπασε μερίδιο τηλεθέασης 37,4%, με 1,716 εκατ. τηλεθεατές να επιλέγουν την σειρά εποχής.
Την ίδια ώρα, η σειρά «Άγριες Μέλισσες» κατέγραφε ποσοστό 36% και στο νεανικό κοινό, αποδεικνύοντας την διεισδυτικότητά της σε όλες τις ηλικίες. Οι «Άγριες Μέλισσες» άγγιξαν 50αρι (48,5%) στις γυναίκες μεταξύ 55 και 64 ετών.