Η μάχη για την τηλεθέαση μόλις απέκτησε έναν πολύ σημαντικό τηλεοπτικό παίκτη. Το MasterChef 4 ξεκίνησε με ιδιαίτερη φόρα και φαίνεται πως προκαλεί πονοκέφαλο στον ανταγωνισμό.
Αν η πρεμιέρα του MasterChef 4 ήταν εντυπωσιακή, η δεύτερη ημέρα των οντισιόν πούσαρε ακόμη πιο πολύ τα ποσοστά τηλεθέασης του παιχνιδιού. Το MasterChef 4 κατέγραψε μερίδιο τηλεθέασης 29,8% στο γενικό σύνολο, ενώ στο νεανικό κοινό εκτοξεύτηκε στους πίνακες της Nielsen σε ποσοστό 40,2%
«Άγρια...» κόντρα στην τηλεθέαση για MasterChef και «Μέλισσες»
Μεγάλος αντίπαλος του MasterChef 4 είναι φυσικά η σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες», που προβάλλεται από τις 22.45 στον ΑΝΤ1. Το σίριαλ εποχής κρατάει φυσικά τα υψηλά ποσοστά του, ωστόσο αναγκάζεται να παραχωρήσει την πρώτη θέση στον μαγειρικό διαγωνισμό και το STAR, τουλάχιστον στα νεανικά κοινά.
Οι «Άγριες Μέλισσες» απέσπασαν μερίδιο τηλεθέασης 31,6% στο γενικό σύνολο, βρέθηκαν όμως σχεδόν 12 μονάδες πίσω από το MasterChef 4 στις ηλικίες 18-54. Συγκεκριμένα, στο νεανικό κοινό, οι «Άγριες Μέλισσες» σημείωσαν ποσοστό τηλεθέασης 28,5%.
Τα ποσοστά τηλεθέασης MasterChef 4 και «Άγριων Μελισσών»
Καθώς το MasterChef 4 προβάλλεται για μεγαλύτερη διάρκεια από τη σειρά «Άγριες Μέλισσες», έχει ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε τα ποσοστά τηλεθέασης που σημείωσαν τα δύο προγράμματα, όσο «έπαιζαν» ταυτόχρονα στον τηλεοπτικό αέρα.
Το MasterChef 4 μπήκε με αέρα πρωτιάς στην τρίτη ώρα προβολής του επεισοδίου, σημειώνοντας 37,8%, 41,6% και 40,5% διαδοχικά, στο χρονικό διάστημα από τις 22.45 ως και τις 23.30. Την ίδια ώρα, η σειρά «Άγριες Μέλισσες» σημείωναν 20,4%, 25,4% και 27,2%. Λίγο πριν το φινάλε, η σειρά του ΑΝΤ1 κέρδισε για ένα τέταρτο την πρώτη θέση, σημειώνοντας τηλεθέαση 34,7%, ενώ το MasterChef 4 ακολουθούσε με 32,1%.