Τα βράδια της Δευτέρας ο ανταγωνισμός στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης χτυπάει κόκκινα. Από τη μία το GNTM στο Star και από την άλλη η σειρά-υπερπαραγωγή του ΑΝΤ1 «Άγριες Μέλισσες».
Συγκεκριμένα χθες, τα δύο προγράμματα βρέθηκαν, όπως και κάθε φορά που παίζουν απέναντι σε απόσταση αναπνοής στην τηλεθέαση. Νικητής της… παρτίδας όμως θα μπορούσε να ανακηρυχθεί το GNTM, με την επεισοδιακή φωτογράφηση στην παραλία, καθώς έκλεισε με μέσο όρο τηλεθέασης, σύμφωνα πάντα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen, 29,8%.
Λίγο πιο πίσω, η σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες» που το βράδυ της Δευτέρας σημείωσε τηλεθέαση 27,2% στο νεανικό κοινό, τις ηλικίες δηλαδή μεταξύ 18 και 54 ετών.
Η τηλεθέαση σε πραγματικό χρόνο για GNTM και «Άγριες Μέλισσες»
Τα νούμερα τηλεθέασης του GNTM από τις 21.00 το βράδυ και ως τα μεσάνυχτα που προβάλλεται το ριάλιτι μόδας είναι εντυπωσιακά. Το πρόγραμμα του STAR έφτασε το βράδυ της Δευτέρας ανά τέταρτο σε ποσοστό 35,7% στο κοινό 18-54. Ωστόσο, έχει ενδιαφέρον να εξετάσουμε την απόδοση των προγραμμάτων, όσο παίζουν ταυτόχρονα, καθώς η σειρά «Άγριες Μέλισσες» προβάλλεται για μία ώρα.
Στο πρώτο μισάωρο από τις 22.45 ως τις 23.15, το GNTM συνέχισε να κρατάει τα σκήπτρα της τηλεθέασης με ποσοστά 28,1% και 31% αντίστοιχα. Την ίδια ώρα, οι «Άγριες Μέλισσες» σημείωναν 23,3% και 23,1%. Η εικόνα αντιστράφηκε το δεύτερο μισάωρο, ως τις 23.45, όταν και η σειρά του ΑΝΤ1 εκτοξεύτηκε στο 30,4% και το 31,8% αντίστοιχα. Το GNTM ακολουθούσε από κοντά με ποσοστά τηλεθέασης 28,5% και 26,8%.