Δευτέρα βράδυ και το σκηνικό στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης μοιάζει να παγιώνεται στην ελληνική τηλεόραση.
Από τη μία οι «Άγριες Μέλισσες», που αναδεικνύονται στο τηλεοπτικό φαινόμενο της χρονιάς και απέναντί τους, το ριάλιτι μοντέλων, GNTM, που στη δεύτερη σεζόν του συνεχίζει να κεντρίζει το ενδιαφέρον, κυρίως σε πολύ νεαρές ηλικίες.
Εκείνο που έχει ενδιαφέρον εδώ είναι η αδιαμφισβήτητη υπεροχή της σειράς του ΑΝΤ1, στο γενικό σύνολο τηλεθέασης, όπου βρίσκεται σχεδόν 11 μονάδες πάνω από τον ανταγωνισμό, αλλά και το γεγονός πως «Άγριες Μέλισσες» και GNTM ξεπερνούν στο κοινό 18-54 το 30%, συγκεντρώνοντας ουσιαστικά 6 στους 10 τηλεθεατές σε ΑΝΤ1 και Star αντίστοιχα.
Κάπως έτσι, με το σίριαλ να κερδίζει το σύνολο της τηλεθέασης και το ριάλιτι να προπορεύεται ελαφρά στο νεανικό κοινό, η τηλεοπτική «μονομαχία» μοιάζει με ισοπαλία.
Μια ιδιότυπη ισοπαλία στην τηλεθέαση για GNTM και «Άγριες Μέλισσες»
Συγκεκριμένα, η σειρά «Άγριες Μέλισσες» σημείωσε το βράδυ της Δευτέρας τηλεθέαση 35,9% στο γενικό σύνολο, με το ποσοστό της να φτάνει στις ηλικίες 18-54 το 30,6%. Την ίδια ώρα, ALPHA, ΣΚΑΪ και OPEN επιλέγουν από τις 23.00 και έπειτα να προβάλουν κάποια ταινία προκειμένου να μην «κάψουν» κάποιο πρόγραμμά τους.
Το GNTM από την άλλη, το οποίο φυσικά προβάλλεται από τις 21.00 και λίγα λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα, σημείωσε τηλεθέαση 24% στο γενικό σύνολο. Το ποσοστό της εκπομπής εκτοξεύεται στις ηλικίες 18-54 στο 32%. Είναι χαρακτηριστικό της δυναμικής του ριάλιτι στις νεανικές ηλικίες, πως οι γυναίκες μεταξύ 18 και 24 ετών παρακολούθησαν το GNTM σε ποσοστό 69,4%.