Το βράδυ της Δευτέρας υπήρξε πάντοτε ένα από τα πιο ισχυρά «κάστρα» της τηλεόρασης από πλευράς τηλεθέασης.
Διαχρονικά τα κανάλια επιλέγουν τα πιο δυνατά τους προγράμματα για τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης της Δευτέρας, ενώ φαίνεται πως περισσότερος κόσμος μένει μέσα και παρακολουθεί τηλεόραση. Την Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου, συντονίστηκαν μόνο σε ΑΝΤ1 και STAR περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια τηλεθεατές.
Η τηλεθέαση της σειράς «Άγριες Μέλισσες»
Η σειρά του ΑΝΤ1 συνεχίζει να θριαμβεύει στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen, με ποσοστά που βρίσκονται πλέον σταθερά πάνω από το 30%. Συγκεκριμένα τη Δευτέρα, οι «Άγριες Μέλισσες» σημείωσαν ποσοστό 34,6% στο γενικό σύνολο, ενώ και στο δυναμικό κοινό (ηλικίες 18-54), το σίριαλ κατέγραψε ποσοστό 32,4%.
Το ποσοστό αυτό του 34,6% μεταφράζεται σύμφωνα με τους πίνακες της Nielsen σε 1.544.704 τηλεθεατές που συντονίστηκαν μεταξύ 22.45 και 23.55 στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 προκειμένου να παρακολουθήσουν το σίριαλ.
Το φαινόμενο GNTM
Την ίδια ώρα, σε όλη τη βραδινή ζώνη του STAR, η τηλεθέαση χτυπάει κόκκινα, ειδικά στις ηλικίες 18-54. Πιο συγκεκριμένα, το βράδυ της Δευτέρας, το GNTM σημείωσε ποσοστό 25,1% στο γενικό σύνολο, ενώ εκτοξεύτηκε στο 35,2% στο νεανικό κοινό.
Το ποσοστό αυτό τηλεθέασης σημαίνει πως από τις 21.00 ως και τις 00.45, συντονίστηκαν στο STAR προκειμένου να παρακολουθήσουν το GNTM 1.087.640 τηλεθεατές. Αν και δεν προβάλλονται ταυτόχρονα καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής τους, GNTM και «Άγριες Μέλισσες» συγκέντρωσαν λοιπόν περισσότερα από 2,5 εκατ. τηλεθεατές.