Δευτέρα βράδυ και στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης δύο μόνο προγράμματα ξεχωρίζουν στους πίνακες της Nielsen.
Το GNTM 2 που οδεύει προς τον τελικό, αλλά και η σειρά «Άγριες Μέλισσες» είναι τα μοναδικά προγράμματα το βράδυ της Δευτέρας με τηλεθέασης πάνω από 30% στο νεανικό κοινό.
Συγκεκριμένα, το GNTM σημείωσε τηλεθέαση 35,6% από τις 21.00 ως και μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα οπότε και ολοκληρώθηκε στις ηλικίες 18-54. Είναι ενδεικτικό πως λίγο πριν τους τίτλους τέλους, την ώρα δηλαδή που η Βίκυ Καγιά ανακοίνωνε την αποχώρηση δύο παικτριών, το GNTM κατέγραψε ποσοστό 45,9%.
Το GNTM βρέθηκε από νωρίς πολύ ψηλά στους πίνακες τηλεθέασης, χάνοντας την πρώτη θέση μόνο γύρω στις 23.00 και όταν βρέθηκε αντιμέτωπο με τη σειρά «Άγριες Μέλισσες» από τη συχνότητα του ΑΝΤ1.
Τι τηλεθέαση έκαναν οι «Άγριες Μέλισσες»
Η σειρά του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες» κατέγραψε τηλεθέαση 31% στο σύνολο προβολής της από τις 22.45 ως και λίγα λεπτά πριν από τα μεσάνυχτα. Ωστόσο, το σίριαλ κατάφερε να κερδίσει ένα μισάωρο στη μάχη απέναντι στο GNTM, μεταξύ 23.15 και 23.45 όταν και έφτασε στο πικ της τηλεθέασης, με 35,6%.
Όσο για τον ανταγωνισμό, για άλλη μια φορά συμπιέστηκε πολύ ανάμεσα σε GNTM και «Άγριες Μέλισσες». H σειρά του ALPHA, «Σπίτι είναι...» έμεινε σε μονοψήφια ποσοστά τηλεθέασης με ποσοστό 9,2% και το σίριαλ «Έρωτας Μετά», 10,1%. Παράλληλα, το καθημερινό σίριαλ του ΑΝΤ1, «Αν Ήμουν Πλούσιος» περιορίστηκε σε ποσοστό 11,6%. Από την πλευρά της, η σειρά του ΣΚΑΪ, «8 Λέξεις» σημείωσε 14,2% στις ηλικίες 18-54 και η κωμωδία «Πέτα τη Φριτέζα» 15,8%.