Η τηλεοπτική σειρά «Άγριες Μέλισσες» ανέβασε στροφές την Τρίτη, σε μια κόντρα μέχρις εσχάτων για την πρωτιά στην τηλεθέαση απέναντι στο GNTM 2.
Οι «Άγριες Μέλισσες», σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Nielsen, σημείωσαν τηλεθέαση 27,9% και ισοφάρισαν το GNTM 2 στο νεανικό κοινό που συνολικά κατέγραψε ποσοστό 28%.
Ωστόσο, η σειρά εποχής του ΑΝΤ1, «Άγριες Μέλισσες», βρέθηκε μπροστά από το ριάλιτι μόδας σχεδόν σε κάθε τέταρτο που βρέθηκαν απέναντι. Από τις 22.45 ως τις 23.15, το GNTM κράτησε τους τηλεθεατές που το παρακολουθούσαν μαζικά από τις 21.00 με τηλεθέαση 29,7% και 30% αντίστοιχα (στα δύο τέταρτα). Από εκείνη την ώρα και έπειτα όμως, το σίριαλ του ΑΝΤ1 ανέβασε στροφές, καταγράφοντας τηλεθέαση 33,5% και 30,6%.
Τα ποσοστά στο σύνολο της προβολής των δύο προγραμμάτων είναι πολύ κοντά, με αποτέλεσμα το «ντέρμπι της τηλεθέασης» να μην έχει κριθεί για τη συνέχεια της σεζόν.
Τι τηλεθέαση έκαναν «Έρωτας μετά» και «8 Λέξεις»
Την ίδια ώρα, η σειρά του ALPHA «Έρωτας Μετά» περιοριζόταν στο 13% ενώ και το ολοκαίνουριο επεισόδιο του σίριαλ «Θα γίνει της πολυκατοικίας» κατέγραφε μόλις 6,8%. Στον ΣΚΑΙ, δυσκολεύτηκε το βράδυ της Δευτέρας και το σίριαλ «8 Λέξεις» που έμεινε σε ποσοστό τηλεθέαση 10,4%.
Το GNTM 2 που χτες κρέμασε τα κορίτσια... κάθετα, δεν άφησε πολλά περιθώρια σε κανένα πρόγραμμα ως τις έντεκα παρά που βρέθηκε απέναντι στις «Άγριες Μέλισσες». Έτσι και η καθημερινή κωμωδία του ΑΝΤ1 στις 21.00, «Αν Ήμουν Πλούσιος» σημείωσε ποσοστό 14,1%, ενώ και το σίριαλ «Πέτα τη φριτέζα που ακολούθησε κατέγραψε τηλεθέαση 16,6%. Την ίδια ώρα, το δεύτερο επεισόδιο της νέας οικογενειακής σειράς του ALPHA, «Σπίτι είναι...» σημείωνε τηλεθέαση 13,9% στα νεανικά κοινά.