Οι «Άγριες Μέλισσες» συνεχίζουν ακάθεκτες την πορεία τους προς την κορυφή της τηλεθέασης, αφήνοντας πολύ πίσω, όποιο πρόγραμμα βρεθεί απέναντί τους.
Το βράδυ της Πέμπτης δεν υπήρχαν ανατροπές για την prime time ζώνη, αφού η σειρά του ΑΝΤ1 ξεχώρισε στις μετρήσεις της Nielsen. Μπορεί η σειρά του ΣΚΑΙ, «Λόγω Τιμής: 20 χρόνια μετά» να άλλαξε ημέρα προβολής, προσπαθώντας να συγκεντρώσει περισσότερο τηλεοπτικό κοινό, ωστόσο το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, αφού οι τηλεθεατές δείχνουν ξεκάθαρα την προτίμησή τους προς τις «Άγριες Μέλισσες».
Τηλεθέαση: Συνεχίζονται οι πρωτιές για τις «Αγριες Μέλισσες»
Η επιτυχημένη σειρά του ΑΝΤ1 έφτασε σε μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης, συγκεντρώνοντας στο δυναμικό κοινό 35%, ενώ στο γενικό σύνολο 34,7%. Κατάφερε μάλιστα, να φτάσει και το 43,9% σε τέταρτο προβολής. Αντίθετα, για το «Λόγω Τιμής» ήταν έναν κακό βράδυ, αφού στο δυναμικό κοινό κατέγραψε 8,9% και στο σύνολο 10,2%. Το μουσικό show, «X-Factor» κινήθηκε σε παρόμοια ποσοστά τηλεθέασης με τη σειρά του ΣΚΑΙ, σημειώνοντας στο δυναμικό κοινό 11,8% και στο σύνολο 11,6%. Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου για ένα ακόμη βράδυ έφτασε σε υψηλά νούμερα τηλεθέασης, αφού το 31,1% του δυναμικού κοινού παρακολούθησε το «The 2night Show», ενώ στο σύνολο η εκπομπή συγκέντρωσε 27,7%.