Συμφωνία με τη Sony Pictures Television για την απόκτηση δημοφιλών συνδρομητικών καναλιών και υπηρεσιών πέτυχε ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ.
Το deal με τη Sony Pictures Television περιλαμβάνει 22 κανάλια και υπηρεσίες on demand των AXN, Sony, Viasat και αφορά 12 χώρες και ένα κοινό 100 εκατομμυρίων. Η εξέλιξη ισχυροποιεί τη θέση του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στην «ελίτ» ομάδα των ομίλων media της Ευρώπης.
Συγκεκριμένα, τα νεοαποκτηθέντα κανάλια και οι υπηρεσίες on demand έχουν 90% διείσδυση με περισσότερους από 24εκ. συνδρομητές σε 12 χώρες: Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σλοβακία, Κροατία, Σερβία, Σλοβενία, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Βόρεια Μακεδονία και Μαυροβούνιο. Τα 22 κανάλια, που περιλαμβάνουν τα ισχυρά brands των AXN και Viasat, έχουν αφοσιωμένο κοινό, καθώς προσφέρουν ένα μίγμα πρωτότυπων παραγωγών και διεθνών προγραμμάτων από μεγάλα studio, όπως Sony Pictures Entertainment, CBS, Warner Bros, NBC Universal, Disney, και eOne.
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα εμπλουτίσει περαιτέρω το περιεχόμενό τους με ειδησεογραφικές και ψυχαγωγικές εκπομπές από διεθνή studio και εταιρίες παραγωγής που ανήκουν ή συνεργάζονται με τον ΑΝΤΕΝΝΑ στοχεύοντας στην ανάπτυξη των καναλιών σε κάθε χώρα. Ταυτόχρονα, μελετά κι άλλες εξαγορές στην περιοχή τόσο σε εταιρίες παραγωγής περιεχομένου όσο και σε τηλεοπτικά κανάλια και υπηρεσίες ΟΤΤ.
Ο Ομιλος ΑΝΤΕΝΝΑ απευθύνεται πλέον σε ένα παγκόσμιο κοινό άνω των 150 εκατ.
Όπως τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, αυτή τη στιγμή, απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό που ξεπερνά τα 150εκ. «Στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, τα τελευταία 20 χρόνια, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ έχει πολύ επιτυχημένη διαδρομή, έχοντας δημιουργήσει αξίες πάνω από €1δισ. σε Σερβία, Μαυροβούνιο, Βουλγαρία, Ρουμανία και στις υπόλοιπες ανατολικοευρωπαϊκές αγορές. Με τεράστια τεχνογνωσία στην τηλεόραση και εντυπωσιακές επενδύσεις στο περιεχόμενο, ο Όμιλος είναι σε ιδανική θέση να αναπτύξει περαιτέρω αυτά τα δίκτυα» σημειώνεται ακολόυθως.
Ο Θοδωρής Κυριακού, Πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ, δήλωσε:
«Καθώς ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ συνεχίζει να επενδύει στα media και σε περιεχόμενο παγκοσμίως, η περιοχή της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης παραμένει σημαντική για εμάς. Έχουμε επενδύσει σε αυτή την περιοχή για πάνω από 20 χρόνια, στοχεύοντας να προσφέρουμε την καλύτερη ψυχαγωγία και αξιόπιστη ενημέρωση στο κοινό της κάθε χώρας. Η επένδυση αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, ενώ ξεκλειδώνει ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης σε αυτές τις αγορές».