Ο Νίκος Ψαρράς, σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα της σειράς «Η μάγισσα», μιλάει στο iefimerida.gr για το ρόλο του ως μέλος της Φιλικής Εταιρείας και μοιράζεται ένα αστείο περιστατικό με το άλογο του στο γύρισμα.
Από τα δυνατά χαρτιά της μυθοπλασίας είναι η «Μάγισσα» που θα δούμε την ερχόμενη σεζόν, μέσα από τη συχνότητα του Ant-1. Πρόκειται για μια crime σειρά που διαδραματίζεται στη Μάνη του 1817 -δηλαδή τα χρόνια πριν την Ελληνική Επανάσταση.
Οι δημιουργοί της καθημερινής σειράς εποχής «Άγριες Μέλισσες», Μελίνα Τσαμπάνη, Πέτρος Καλκόβαλης και Λευτέρης Χαρίτος επιστρέφουν έπειτα από ένα χρόνο αποχής με μια σειρά που όμοια της δεν έχει ξανά γίνει στην ελληνική τηλεόραση.
Σ΄ ένα από τα απαιτητικά γυρίσματα της σειράς «Η Μάγισσα», θα προβάλλεται δύο φορές τη βδομάδα και ήδη το καθηλωτικό τρειλερ βρίσκεται στον «αέρα», το iefimerida.gr συνάντησε τον Νίκο Ψαρρά, ο οποίος υποδύεται τον «Κανέλλο», ανήκει στην ανώτερη τάξη και γίνεται μέλος της Φιλικής Εταιρείας, ενώ είναι ερωτευμένος με μια γυναίκα που δεν μπορεί να έχει.
Σε αντίθεση με τον Τάσο Νούσια, ο οποίος υποδύεται τον πειρατή και είχε μιλήσει στο iefimerida.gr για τον ρόλο του, ο Νίκος Ψαρράς ανήκει στην ανώτερη τάξη της Μάνης.
Κατά τη διάρκεια της ολιγόλεπτης συνομιλίας μας μου διηγήθηκε ένα αστείο περιστατικό που είχε με το άλογο του, καθώς ήταν εποχή ζευγαρώματος. Αξίζει να αναφέρουμε πως οι ηθοποιοί έκαναν μαθήματα ιππασίας επί δύο μήνες.
Νίκος Ψαρράς: Tο ρίσκο που πήρε να μείνει «εκτός» μέχρι να πάρει το πράσινο φως «Η Μάγισσα»
Πώς αποφάσισε να παίξει στη σειρά «Η μάγισσα»; «Εγώ θα ήμουν στην σειρά Ντέρτι” αλλά ναυάγησε! Τότε μου είπε ο Λεύτερης Χαρίτος ετοιμάζω κάτι ωραίο μεγάλο θέλω να είσαι μαζί μου. Δεν ξέραμε για πολύ καιρό αν θα γίνει η Μάγισσα γιατί οι εποχές είναι δύσκολες γεμάτες με έριδες. Ρισκάραμε και περιμέναμε οι περισσότεροι ηθοποιοί, άλλα άξιζε τον κόπο. Όταν ήρθαν τα πρώτα σενάρια και διαβάσαμε τα δέκα πρώτα επεισόδια όλοι μείναμε άφωνοι όχι μόνο με την πλοκή - είπαμε από μέσα μας «πως θα τα γυρίσουμε όλα αυτά;». Το πρώτο επεισόδιο είναι σχεδόν διπλό. Αρχίζει με το θάνατο ενός βρέφους και εκεί παρουσιάζονται όλοι οι χαρακτήρες» αναφέρει ο ηθοποιός.
Κόντρα στους προηγούμενους ρόλους ως «Σταμάτης» στις «Άγριες Μέλισσες», «Θεριανός» στην «Αγάπη παράνομη» και «Κοέν» στο «Βραχιόλι της φωτιάς» στη «Μάγισσα» ο Νίκος Ψαρράς υποδύεται ένα από τα μέλη της Φιλικής Εταιρείας. Τι μπορείς να μου αποκαλύψεις για τη σειρά; «Είμαστε δυο πολύ μεγάλες οικογένειες που αναγκάζονται να συμπεθεριάσουν μεταξύ τους. Η δικιά μου οικογένεια είναι στην άρχουσα τάξη - καπεταναίοι χρόνων. Η άλλη οικογένεια είναι πειρατική. Άλλα υπήρξε ένα φυσικό γεγονός αυτή την περίοδο που έφερε φτώχεια και δυστυχία στο κόσμο. Έγινε μια συγκλονιστική έκρηξη ηφαιστείου στην Ινδονησία και σκέπασε με νέφος όλη την Ευρώπη. Όποτε εκείνο το καλοκαίρι δεν υπήρχε καμία σπορά. Οι πολικές θερμοκρασίες στην Ευρώπη τον χειμώνα χωρίς τρόφιμα στην αποθήκη έφεραν τον θάνατο και την πείνα. Όποτε οι οικογένειες για να επιβιώσουν ενώνονταν. Και έτσι γίνεται με την δικιά μας. Η Μελίνα Τσαμπάνη και ο Πέτρος Καλκόβαλης που έψαξαν τα γεγονότα της εποχής και βρήκαν πως η μεγάλη θλίψη και ο λιμός που είχε δημιουργηθεί στην Ευρώπη ήταν η έκρηξη ηφαιστείου. Οι δυο οικογένειες έρχονται κοντά αλλά εμείς τις βλέπουμε όταν πεθαίνει το εγγόνι τους. Μπαίνουν για πέντε -έξι επεισόδια πολλά πρόσωπα που μας αναστατώνουν, βλέπουμε την έναρξη της δραστηριοποίησης της Φιλικής Εταιρείας και στην Μάνη. Στην σειρά υπάρχει μια κοπέλα με μαντικές ικανότητες που προβλέπει το μέλλον. Γίνονται και πολλά εγκλήματα αυτή την εποχή.Υπάρχουν καράβια, πειρατές, Οθωμανοί άλλα δεν μένουν στην Μάνη. Η Μάνη ήταν μια μη υποδουλωμένη περιοχή που ξεκίνησε μια επανάσταση για να απελευθερωθεί όλος ο ελληνικός κόσμος. Για αυτό βλέπουμε στη πλατεία της Αρεόπολης την σημαία της περιοχής που έγραφε «Νίκη ή Θάνατος». Ελευθερία είχαν οπότε το ζητούμενο ήταν η Νίκη».
Νίκος Ψαρράς: Ο «Κανέλλος», ο απαγορευμένος έρωτας και η φοράδα που την κυνηγούσαν τα άλογα στο γύρισμα
Σε ερώτηση μου για τον ήρωα που υποδύεται στη πολυαναμενόμενη σειρά απαντάει: «Ο Κανέλλος είναι ένας ρόλος που είναι παντού. Μιλάμε για ένα μορφωμένο άνθρωπο. Ξεκινάει ως ο ρεμπεσκές της οικογένειας, αλλά εξελίσσεται πολύ ωραία. Για αυτό για μένα είναι λυτρωτικό γιατί δεν θέλω να υποδύομαι όλα τα καθάρματα. Ο Κανέλλος έχει ταξιδέψει σε όλη την Ευρώπη, είναι ο μόνος που είναι ξυρισμένος, δεν έχει μούσια οι άλλοι είναι αγριεμένες φάτσες και είναι γεροντοπαλίκαρο. Ωστόσο, είναι ερωτευμένος με μια γυναίκα που δεν μπορεί να έχει και αυτός ο ερωτάς τον έχει ρίξει στον ποτό».
Όσο για τις δυσκολίες των γυρισμάτων; «Έχουμε πολλά γυρίσματα μέσα στο καλοκαίρι και δυστυχώς τα χειμωνιάτικα πλάνα γίνονται αυτή την εποχή όπου φοράμε γούνες, παλτό, βελέντζα. Ξεκίνησαν το Γενάρη κάποιες σκηνές με καλοκαιρινά ρούχα, πουκαμισάκια και παγώναμε. Η γλώσσα δεν είναι αυτή που μιλάμε στην καθημερινότητα και έχει δυσκολία όλο αυτό. Τα άλογα είναι μπελαλίδικα. Παρόλο που όλοι οι ηθοποιοί έχουμε κάνει μαθήματα ιππασίας , κάναμε ο καθένας δίμηνα μαθήματα με το δικό μας άλογο, ώστε να μας ξέρει. Τις προάλλες γυρίσαμε μια σκηνή με δέκα, άλογα -μάλιστα ήταν η εποχή που ερωτεύονται και το δικό μου είναι φοράδα και της την ορμάνε τα αρσενικά. Μυρίζονται. Η δικιά μου δηλώνει ενδιαφέρον, εμείς γυρίζουμε την σκηνή και τα άλογα κάνουν τα δικά τους. Στην Αρεόπολη οι κάτοικοι είναι φιλόξενοι και χαίρονται που μας βλέπουν, θέλουν πολύ να αναπτυχθεί ο τόπος τους. Τα γυρίσματα θα ολοκληρωθούν τα Χριστούγεννα. Έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας».
Λίγο πριν τον αποχαιρετήσω για να συνεχίσει το γύρισμα ο Νίκος Ψαρράς μου αναφέρει καθώς συζητάμε για μια crime σειρά με ιστορία που μάς γυρίζει στο 1817: «Το αίμα και το έγκλημα υπάρχει πολύ. Δεν ξέρεις ποιος είναι ο καλός και ποιος ο κακός. Δεν ξέρεις ποιος έχει κάνει το έγκλημα. Κάποια στιγμή το μαθαίνουμε. Πάντως δεν έχουμε ιδέα για το τι θα γίνει στην ιστορία».