O Μάριος Ιορδάνου και η Σοφία Καζαντζιάν έγραψαν την αστυνομική σειρά «Μαύροι Πίνακες», η οποία ενθουσίασε στην avant premiere. Η υπόθεση, οι χαρακτήρες και το προφίλ του δολοφόνου από το συγγραφικό δίδυμο που μιλάει στο iefimerida.gr
Μια νέα σειρά μπαίνει στη prime time του Star, οι «Μαύροι Πίνακες» σε πρωτότυπο σενάριο των Σοφία Καζαντζιάν και Μάριο Ιορδάνου. Πρόκειται για μια αστυνομική σειρά μυστηρίου, με ένα αξιόλογο καστ συντελεστών και θα προβάλλεται κάθε Παρασκευή στις 22.30 από τη συχνότητα του Star. Να αναφέρουμε ότι νωρίτερα, στις 21.00, κάνει πρεμιέρα και ο β΄ κύκλος της κωμικής σειράς «IQ 160» χτίζοντας τη ζώνη μυθοπλασίας του καναλιού με δύο σειρές back to back.
Μαύροι Πίνακες: Η υπόθεση
Μία νεαρή μαθήτρια, άγρια δολοφονημένη. Μία επαρχιακή πόλη, γεμάτη μυστικά και ψέματα.
Ένας αδίστακτος δολοφόνος, ο οποίος χρησιμοποιεί ένα ανατριχιαστικό μοτίβο. Ένας αγώνας δρόμου να συλληφθεί, πριν χτυπήσει ξανά...
Οι Λεύκες, μία μικρή κωμόπολη στην ελληνική επαρχία, συγκλονίζονται από τη δολοφονία μίας έφηβης μαθήτριας. Το τοπικό αστυνομικό τμήμα ζητά ενισχύσεις από την Αθήνα, προκειμένου να εντοπιστεί ο φονιάς. Σύντομα, διαπιστώνουν ότι πρόκειται για έναν κατά συρροή δολοφόνο, ο οποίος χρησιμοποιεί στα εγκλήματά του μοτίβα από τους περίφημους «Μαύρους Πίνακες» του Φρανσίσκο Γκόγια.
Η έρευνα θα αποκαλύψει μία εφιαλτική αλήθεια, που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί… Οι ύποπτοι πολλοί και όλοι έχουν κίνητρο… Ο χρόνος μετράει αντίστροφα...Ο δολοφόνος έτοιμος να χτυπήσει ξανά…
Ο Μάριος Ιορδάνου και η Σοφία Καζαντζιάν μιλούν στο iefimerida.gr για τη νέα τους αστυνομική σειρά
Πώς προέκυψε η ιδέα για την αστυνομική σειρά «Μαύροι Πίνακες»; Πώς την εμπνευστήκατε;
Σοφία Καζαντζιάν: Η αγάπη μας για τη ζωγραφική και τον Γκόγια συνδυάστηκε με την επιθυμία μας να δημιουργήσουμε ένα θρίλερ μυστηρίου με ανατροπές, δράση, αλλά και έναν βαθιά κοινωνικό πυρήνα.
Οι “Μαύροι Πίνακες” είναι η ιστορία ενός δολοφόνου που μιλάει μέσα από τη ζωγραφική. Θυμάμαι τον ενθουσιασμό μας, όταν καταλήξαμε στον τίτλο.
Μάριος Ιορδάνου: Ο τίτλος έχει παραπάνω από μία ερμηνείες. Είναι ο τρόπος που στήνει τα θύματά του ο δολοφόνος, εμπνευσμένος από τους “Μαύρους Πίνακες” του Φρανσίσκο Γκόγια, αλλά είναι και το εσωτερικό κενό των ηρώων, το σκοτεινό τους παρελθόν και τα μυστικά που κουβαλά ο καθένας.
Οι ήρωές μας είναι σαν κρύσταλλοι. Πρέπει να σπάσουν για να αποκαλύψουν την εσωτερική δομή τους. Και αφορμή για αυτό είναι μία δολοφονία.
Από την αρχή είχατε σκεφτεί την Κάτια Γκουλιώνη για τον πρωταγωνιστικό ρόλο; Γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη ηθοποιό που ομολογώ ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη;
Σ.Κ.: Όταν γράφαμε, θυμάμαι που σήκωσε το βλέμμα ο Μάριος και μου είπε «Ξέρεις ποια είναι η ιδανική «Άννα»» και του λέω αμέσως «Η Κάτια Γκουλιώνη». Η «Άννα» είναι ένας ρόλος ανατρεπτικός. Θέλει αποχρώσεις, ημιτόνια θα έλεγα. Είναι δυναμική, επιβλητική και έχει εκτόπισμα με το που τη βλέπεις, όπως και η Κάτια. Και ταυτόχρονα είναι ευαίσθητη, τρωτή, κάνει λάθη και συγκρούεται με τον ίδιο της τον εαυτό πριν συγκρουστεί με τους άλλους. Δομεί μία σκληρή εικόνα πάνω σε ένα εύθραυστο ψυχικό οικοδόμημα και η Κάτια αυτό το κάνει με τον ιδανικό τρόπο. Και η αλήθεια είναι ότι όλοι οι ηθοποιοί είναι συγκλονιστικοί. Δε θα μπορούσα να φανταστώ άλλον σε κανέναν από τους ρόλους.
Σε μια περίοδο που η μυθοπλασία έχει επιστρέψει δυναμικά στη prime time των καναλιών παρατηρώ ότι είναι μετρημένες οι σειρές που βασίζονται σε πρωτότυπο σενάριο, καθώς οι περισσότερες προέρχονται από ξένα format. Γιατί πιστεύετε συμβαίνει αυτό;
Σ.Κ.: Εκείνο που μπορώ να σου πω είναι ότι εμείς είμαστε ευτυχείς που οι άνθρωποι του Star μας έδωσαν την ευκαιρία να υλοποιήσουμε τη δική μας πρωτότυπη ιστορία. Πίστεψαν στο σενάριό μας και το έκαναν πραγματικότητα, βρίσκοντας στην πορεία και τους κατάλληλους συνεργάτες.
Μ.Ι.: Είναι η πρώτη τηλεοπτική μας δημιουργία και έγινε με τον ιδανικό τρόπο. Είναι πολύ διαφορετικό να δημιουργείς μία ιστορία από το μηδέν. Να “γεννάς” χαρακτήρες και σχέσεις, έναν κόσμο ολόκληρο που πριν από εσένα δεν υπήρχε. Και είμαστε ευτυχείς που αυτοί οι χαρακτήρες πήραν σάρκα και οστά από εξαιρετικούς ηθοποιούς.
Ποιος χαρακτήρας γράφοντας το σενάριο σας δυσκόλεψε λίγο παραπάνω;
Σ. Κ: Κανένας. Η διαδικασία της δημιουργίας πολυεπίπεδων χαρακτήρων είναι από τα αγαπημένα μας στάδια στη συγγραφή. Δε θέλαμε μία ιστορία που θα είναι μόνο ένα κυνήγι δολοφόνου. Θέλαμε η ιστορία του δολοφόνου να γίνει αφορμή για να ειπωθούν και οι ιστορίες των ηρώων. Υπάρχει συναισθηματική και ψυχική προσέγγιση των χαρακτήρων.
Μ. Ι.: Μπορώ να σου πω, όμως, ότι ένας από τους πιο πολύπλοκους χαρακτήρες της σειράς, είναι ο δολοφόνος μας. Δεν είναι ο συνηθισμένος εκτελεστής. Είναι ένας ήρωας βαθιά νιτσεϊκός, μακιαβελικός, με ασύλληπτο πνεύμα, που κάνει την αποκάλυψή του ακόμα πιο ανατριχιαστική.
Ποιο ήταν το πιο δύσκολο γύρισμα που έγινε στη σειρά;
Σ.Κ.: Θα ήταν spoiler να σου πούμε. Υπήρχαν αρκετά.
Ζευγάρι στη ζωή, στο θέατρο και τώρα και σεναριογραφικό δίδυμο. Αλήθεια, πώς είναι οι ώρες που γράφετε; Έχετε διαφωνίες για τους χαρακτήρες, την πλοκή;
Σ.Κ: Το ευτύχημα είναι ότι έχουμε το ίδιο όραμα και στη ζωή και στη δημιουργία. Πρώτα συλλαμβάνουμε την ιδέα, μετά τη δομούμε μέσα από έρευνα και συζήτηση και μετά ξεκινάει η συγγραφή. Δεν υπάρχουν διαφωνίες. Το σενάριο είναι επιλογές. Τις συζητάμε όλες και καταλήγουμε όχι σε αυτή που μας αρέσει περισσότερο, αλλά σε αυτή που λειτουργεί καλύτερα για την ιστορία μας.
Μ.Ι: Το γεγονός ότι είμαστε και ηθοποιοί βοηθάει ακόμα και στους διαλόγους. Είναι σαν να έχουμε “παίξει” όλους τους χαρακτήρες πριν και να είμαστε σίγουροι ότι εμείς – ως ηθοποιοί – θα μπορούσαμε να τους υποστηρίξουμε.
Στη σειρά, κρατάμε μάλιστα δύο κομβικούς ρόλους. Η Σοφία την « Ελένη», που βρίσκεται στον άμεσο κύκλο του δημάρχου της περιοχής και εμφανίζεται με την οικογένειά της από το δεύτερο επεισόδιο και εγώ τον «Φίλιππο», έναν φιλόδοξο δημοσιογράφο που προσπαθεί να ξεθάψει την αλήθεια.
Έχετε γράψει και το σενάριο στο Black Bachelor,το οποίο ήταν πιο dark. Προτιμάτε γενικότερα τις πιο σκοτεινές ιστορίες; Και αν ναι γιατί;
Μ.Ι.: Ο δρόμος από το σκοτάδι στο φως έχει περισσότερο ενδιαφέρον. Η ζωή δεν είναι ανώδυνη, φωτεινή και εύκολη. Γιατί να είναι έτσι μία ιστορία; Η κοινωνία πάντα έθαβε κάτω από το χαλί, αρνιόταν να δει τι συνέβαινε δίπλα, αλλά και μέσα στο σπίτι της. Γιατί πρέπει και η μυθοπλασία να το κάνει αυτό; Αυτό είναι ο σκοπός της κάθε μορφής τέχνης: Να ρίξει φως όπου υπάρχει σκοτάδι. Κι ο θεατής και κυρίως ο θεατής της ζωής πρέπει να περάσει από αυτό το σκοτάδι για να πάψει να είναι απλός θεατής.
Τι θα κάνετε φέτος το χειμώνα θεατρικά;
Σ.Κ.: Συνεχίζουμε για τρίτη χρονιά τη θεατρική μας παράσταση “Το στρίψιμο της βίδας reloaded”, η οποία έχει προταθεί για βραβείο Κουν και Ένωσης κριτικών θεάτρου. Είναι ένα κείμενο δικό μας, εμπνευσμένο από το αριστούργημα του Χένρυ Τζέημς. Η παράσταση είναι περισσότερο βίωμα παρά θεατρικό έργο. Έχει κινηματογραφική ματιά, καταιγιστικό ρυθμό και ανατροπές, καθώς και ένα σοκαριστικό φινάλε. Θα είμαστε από 26 Οκτωβρίου και κάθε Σαββατοκύριακο στο θέατρο Αργώ.
Μαύροι Πίνακες: Οι χαρακτήρες της σειράς
Άννα, η Κάτια Γκουλιώνη
Η Άννα είναι μια ιδιόρρυθμη αστυνομικός. Παρ’ ότι όμορφη, έχει παραμελήσει την εξωτερική της εμφάνιση. Είναι δυναμική, ιδιαίτερα αιχμηρή και απόλυτη και δε φιλτράρει όσα λέει. Διατηρεί ένα αυστηρό προφίλ απέναντι στους συνεργάτες της, αλλά και στην οικογένειά της. Έχει υψηλή αίσθηση δικαίου και δεν το βάζει εύκολα κάτω. Είναι επίμονη και θέλει πάντα να έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.
Μεγαλώνει μόνη της την έφηβη κόρη της, την Ειρήνη, με τη βοήθεια του ανάπηρου πατέρα της, Σταύρου. Ο άντρας της την εγκατέλειψε με το παιδί τους πριν χρόνια, γεγονός που δεν έχει ξεπεράσει ακόμα. Είναι εργασιομανής και λείπει πολύ από το σπίτι, παραμελώντας συχνά την κόρη της, γι’ αυτό και η σχέση τους είναι γεμάτη ένταση και συγκρούσεις. Διατηρεί παράνομη σχέση με τον Νίκο, τον παντρεμένο Δήμαρχο της περιοχής. Θα αναλάβει επικεφαλής της ομάδας και θα προσπαθήσει να λύσει το μυστήριο των δολοφονιών, που συνταράσσουν την πόλη.
Ιόλη, η Σοφία Κόκκαλη
Η Ιόλη είναι η νέα αστυνομικός του τμήματος. Έρχεται με μετάθεση στην πόλη, όταν γίνεται η πρώτη δολοφονία και εντάσσεται στην ομάδα της Άννας, με την οποία θα συγκρουστούν από την αρχή. Στο παρελθόν έχει διαπράξει απόπειρα αυτοκτονίας, λόγω ενός τραυματικού γεγονότος, που δε θέλει να μοιράζεται με κανέναν.
Ζήτησε η ίδια τη μετάθεσή της, ώστε να γυρίσει σελίδα στη ζωή της και να αφήσει πίσω όσα τη βαραίνουν. Είναι ανεξάρτητη, οριακά αντικοινωνική, εσωστρεφής και ιδιαίτερα καλλιεργημένη. Θα έρθει γρήγορα κοντά με τον Άλκη και σταδιακά θα τον ερωτευθεί.
Άλκης, ο Δημήτρης Κίτσος
Ο Άλκης είναι ο τρίτος αστυνομικός της ομάδας, όμορφος και ταλαντούχος, με ιδιαίτερη αγάπη για την Τέχνη. Προσπαθεί να κρατήσει τις ισορροπίες ανάμεσα στην Άννα και στην Ιόλη. Το ενδιαφέρον του για τη νέα του συνεργάτιδα θα εξελιχθεί γρήγορα από επαγγελματικό σε προσωπικό.
Ευγενικός, ειλικρινής, με χιούμορ και κρυφά ερωτευμένος με την Ιόλη, θα βάλει τα δυνατά του για να συνεισφέρει στην εξιχνίαση των εγκλημάτων. Διατηρεί, ωστόσο, και κάποιες σκοτεινές πτυχές, που φροντίζει να κρατά καλά κρυμμένες...
Άρης (Αντίνοος Αλμπάνης)
O Άρης είναι ο profiler αξιωματικός του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, που έρχεται από την Αθήνα για να βοηθήσει στην έρευνα. Είναι έξυπνος, λιγομίλητος, καταρτισμένος, δυναμικός και ιδιαίτερα σοβαρός στη δουλειά του. Διαθέτει μία εσωτερική δύναμη και αποφασιστικότητα. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, δένεται με την Άννα, παρ’ ότι στην αρχή κοντράρονται για το ποιος ηγείται της υπόθεσης. Oιδιαίτερες γνώσεις και η καλλιέργειά του θα αποδειχτούν καθοριστικές στο κυνήγι ου δολοφόνου.
Νίκος, o Ιωάννης Παπαζήσης
Ο Νίκος είναι ο δήμαρχος της πόλης και πατέρας του πρώτου θύματος. Είναι ένας σκληρός άνθρωπος, αυστηρός, επιβλητικός και συνάμα γοητευτικός. Αντιμετωπίζει προβλήματα στο γάμο του και διατηρεί κρυφή σχέση με την Άννα. Φροντίζει να προβάλλει την εικόνα του άψογου οικογενειάρχη, αλλά πίσω από το προσεκτικά «τέλειο» προφίλ του, κρύβεται ένα αδίστακτο πρόσωπο.
Αριβίστας και υπερφιλόδοξος, οφείλει την οικονομική του ευμάρεια στην περιουσία της γυναίκας του. Παρόλαυτα, είναι κακοποιητικός απέναντί της. Η δολοφονία της κόρης τους, θα βγάλει στην επιφάνεια τον βίαιο εαυτό του και θα αποδείξει πόσο επικίνδυνος είναι, χωρίς συναισθηματισμούς.
Αγάπη, η Λένα Παπαληγούρα
Η Αγάπη είναι η σύζυγος του Νίκου. Ιδιαίτερα ευκατάστατη, είναι αυτή που τον βοήθησε να ανέλθει κοινωνικά και να μπει στον χώρο της πολιτικής. Είναι αδύναμη, υποτακτική και φοβισμένη. Βρίσκεται υπό τη διαρκή επιρροή του άντρα της, επιλέγοντας να μη βλέπει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Τον αγαπάει και νιώθει μία ψυχική εξάρτηση από εκείνον, ακόμα και όταν πέφτει θύμα της βίαιης συμπεριφοράς του. Η απώλεια της κόρης τους, Ισαβέλλας, θα την κάνει να αναθεωρήσει και να αντλήσει από μέσα της δυνάμεις, από χρόνια ξεχασμένες.
Σταύρος, ο Θοδωρής Κατσαφάδος
Ο ηλικιωμένος πατέρας της Άννας και της Έλλης. Ένας γλυκός, στοργικός άνθρωπος,καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Έχει χάσει εδώ και χρόνια τη σύζυγό του, την οποία λάτρευε. Μετά τον θάνατό της δεν έχει αποχωριστεί την αγαπημένη τους κοινή συνήθεια: να βλέπουν σινεφίλ-κλασικές ταινίες. Φροντίζει σαν πατέρας την εγγονή του Ειρήνη και λειτουργεί ως κυματοθραύστης στη σχέση της με την Άννα.
Ελπίδα, η Όλγα Πολίτου
Ηλικιωμένη κάτοικος του χωριού, που ζει μόνη της σε ένα απομονωμένο παλιό αρχοντικό, απέναντι από την εκκλησία. Ο άντρας της έχει πεθάνει εδώ και χρόνια και ζει με τον σκύλο της, που λατρεύει. Είναι γλυκιά, φιλόξενη, καλοσυνάτη. Όταν έρχεται στην πόλη η Ιόλη, νοικιάζει ένα δωμάτιο στον πάνω όροφο του σπιτιού της και αρχίζει να τη φροντίζει. Είναι η γυναίκα που βρίσκει την Ισαβέλλα νεκρή και ειδοποιεί την αστυνομία.
Πατήρ Ιωσήφ, ο Σωτήρης Χατζάκης
Ο παπάς της ενορίας. Επιβλητικός, προσκολλημένος στα κοινωνικά «πρέπει» και τις θρησκευτικές επιταγές. Ζει έναν βίο απόλυτα χριστιανικό κι ενώ γνωρίζει όλα τα μυστικά της περιοχής, προσπαθεί να διατηρεί ουδέτερη στάση σε ό,τι συμβαίνει.Οι δολοφονίες θα τον κάνουν να επανεξετάσει την πίστη του, καθώς βλέπει το κακό να κυριεύει την πόλη.
Έλλη, η Ελένη Βεργέτη
Η Έλλη είναι η αδελφή της Άννας. Είναι καθηγήτρια καλλιτεχνικών στο λύκειο της περιοχής. Είχε απωθημένο να γίνει ζωγράφος. Βρίσκεται σε κόντρα με την αδελφή της, διότι είναι εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες.
Η Έλλη είναι πιο εύθραυστη, ευάλωτη και συναισθηματική. Μετά από μία αποβολή που είχε, δεν κατάφερε να κάνει παιδιά, γεγονός που δεν μπορεί να ξεπεράσει. Έχει πολύ καλές σχέσεις με την ανιψιά της, την Ειρήνη. Είναι παντρεμένη με τον διευθυντή του λυκείου, τον Μηνά, αλλά η μεταξύ τους επικοινωνία έχει χαθεί και μετά την αποβολή, που είχε, τα πράγματα έχουν γίνει ακόμα χειρότερα.
Μιλτιάδης, ο Μελέτης Γεωργιάδης
Ο αρχηγός του τοπικού αστυνομικού τμήματος. Η δολοφονία της Ισαβέλλας τον βρίσκει λίγες εβδομάδες πριν τη συνταξιοδότηση. Δίκαιος και σοβαρός άνθρωπος, πάντα υπέρ του νόμου και της δικαιοσύνης. Στέκεται με κατανόηση απέναντι στην Άννα, υποστηρίζοντάς την, παρά τις διαφωνίες του για τον τρόπο που χειρίζεται τα πράγματα.
Νατάσα, η Μαριλού Κατσαφάδου
Η Νατάσα είναι η τοπική ιατροδικαστής. Συμπαθής, φιλική, εύστοχη, έξυπνη και συνεργάσιμη, κάνει ό,τι μπορεί για να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του δολοφόνου.
Εκτός από την Άννα και τους συνεργάτες της, έχει συνεργαστεί ξανά στο παρελθόνκαι με τον Άρη.
Μηνάς, ο Αντρέας Κοντόπουλος
Ο σύζυγος της Έλλης, διευθυντής του σχολείου και κολλητός του Δημάρχου.
Ιδιαίτερα αγαπητός στους μαθητές του, αλλά και στην οικογένεια της Έλλης. Λόγωτων προβλημάτων στο γάμο του, έχει απομακρυνθεί από την Έλλη και διατηρεί εξωσυζυγικές σχέσεις. Τα σκοτεινά του μυστικά θα τον οδηγήσουν σταδιακά στην καταστροφή.
Φάνης, ο Mιχάλης Βαλάσογλου
Ο πλούσιος έμπορος της περιοχής και πατέρας της Μαρήλιας, που είναι συμμαθήτρια της Ισαβέλλας και της Ειρήνης. Είναι παντρεμένος με την Ελένη.
Πάσχει από καρκίνο σε τελικό στάδιο και καθώς έρχεται αντιμέτωπος με τον θάνατο τον βασανίζουν πολλά μυστικά του παρελθόντος, που θα επηρεάσουν καθοριστικά τις ζωές των ηρώων.
Φίλιππος, ο Μάριος Ιορδάνου
Ο Φίλιππος είναι δημοσιογράφος της τοπικής εφημερίδας. Είναι φιλόδοξος,έντιμος, καριερίστας και για αυτό ενοχλητικός. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να ανακαλύψει την αλήθεια για τις δολοφονίες, που συγκλονίζουν την πόλη. Δεν θα διστάσει να εναντιωθεί σε όποιον χρειαστεί για να το πετύχει, ερχόμενος σε σύγκρουση ακόμη και με τα «λάθος» πρόσωπα.
Ελένη, η Σοφία Καζαντζιάν
Η σύζυγος του Φάνη. Μια απλή, ήρεμη γυναίκα, που ασχολείται με τα οικιακά,φροντίζοντας τον άντρα της και την κόρη της. Ένα συνταρακτικό γεγονός θα κλονίσει όλες τις μέχρι τώρα κανονικότητές της.
Ειρήνη, η Eύα Σαμιώτη
Η έφηβη κόρη της Άννας. Έξυπνη και ατίθαση, είναι μόνιμα θυμωμένη με τη μητέρατης, η οποία περνάει όλο της το χρόνο δουλεύοντας και έρχεται σε συνεχείς συγκρούσεις μαζί της. Έχει ιδιαίτερη αδυναμία στον παππού της. Είναι κολλητή της Ισαβέλλας, αν και οι σχέσεις τους τελευταία είχαν διαταραχθεί, λόγω του αλαζονικού χαρακτήρα της Ισαβέλλας. Είναι κλειστός χαρακτήρας, ευαίσθητη και περιποιητική προς τον παππού της, αλλά και ιδιαίτερα παρορμητική, ως προς τις αντιδράσεις της.
Ισαβέλλα, η Ευδοκία Μιμιλίδη
Η δεκαεξάχρονη κόρη του δημάρχου, κακομαθημένη, αλαζονική, αλλά πολύ δημοφιλής. Εκφοβίζει παιδιά στο σχολείο και φέρεται άσχημα στους γύρω της. Για το λόγο αυτό, έχει τσακωθεί με την Ειρήνη, αν και είναι φίλες από παιδιά.
Προσπαθεί να ανακαλύψει τη σεξουαλικότητά της και έρχεται σε κόντρα με τον πατέρα της, όταν μαθαίνει για τον κρυφό δεσμό του με την Άννα. Η δολοφονία της θα συνταράξει την τοπική κοινωνία.
Μαρήλια, η Ειρήνη Αγγελοπούλου
Η τρίτη φίλη της νεανικής παρέας. Είναι «ακόλουθος» της Ισαβέλλας και έχει την ίδια εριστική συμπεριφορά. Τη ζηλεύει, όμως και αυτό τις οδηγεί συχνά σε διαμάχες, τις οποίες προσπαθεί να κατευνάσει η Ειρήνη.
Νικήτας, ο Άδωνις Χατζής
Συμμαθητής της Ειρήνης και ο ωραίος της τάξης. Είναι έξυπνος και ερωτευμένος με
την Ειρήνη. Συναισθηματικός, διακριτικός, τρυφερός και ονειροπόλος, με κλίση στις
τέχνες και στο πιάνο. Προσπαθεί να σταθεί δίπλα της, καθώς ο κόσμος της
καταρρέει μετά τη δολοφονία της κολλητής της. Γρήγορα, όμως, διαπιστώνει ότι τα
πράγματα μαζί της είναι πιο περίπλοκα από όσο φαίνονται.