Μονοπώλησε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού ο τελικός του J2US το βράδυ του Σαββάτου, με το σόου να σημειώνει υψηλά ποσοστά τηλεθέασης.
Το J2US βρέθηκε έτσι στην πρώτη θέση της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό, ηλικίες 18-54 ετών, με ποσοστό 19,6% και διαφορά 9 ποσοστιαίων μονάδων από τον ανταγωνισμό. Το τέταρτο της ανακοίνωσης του νικητή, η εκπομπή του OPEN κατέγραψε μέσο όρο 24,6%. Στο γενικό σύνολο η τηλεθέαση του J2US παρέμεινε σε υψηλά ποσοστά, με μέσο όρο 17,6%.
Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης στις Γυναίκες για το J2US
Σαρωτικά ήταν τα ποσοστά του J2US και στα γυναικεία κοινά, με τις Γυναίκες 15-44 να σημειώνουν μέσο όρο τηλεθέασης 22,4%. Το τέταρτο της ανακοίνωσης των νικητών, δηλαδή του Τάσου Ξιαρχού και της Κόνι Μεταξά σημείωσε τηλεθέαση 28,4% στο ίδιο κοινό.
Το J2US έγινε trend και στο Twitter, με σχεδόν 10.000 tweets να περιστρέφονται γύρω από τα τεκταινόμενα του τελικού, το βράδυ του Σαββάτου. Τέλος, σύμφωνα με το κανάλι, περισσότεροι από 80.000 τηλεθεατές συμμετείχαν στην live ψηφοφορία για την ανάδειξη του νικητή.
40.000 ευρώ σε «Αγλαΐα Κυριακού» και «Σωτηρία»
Στο τέλος της βραδιάς, ο Νίκος Κοκλώνης ανακοίνωσε το ποσό που συγκεντρώθηκε από τους συμμετέχοντες του J2US και την παραγωγή για τη στήριξη δύο μεγάλων νοσηλευτικών ιδρυμάτων:
25.000 ευρώ για θερμοκοιτίδες στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού και 15.000 ευρώ για υλικοτεχνικό εξοπλισμό στο νοσοκομείο Σωτηρία (νοσοκομείο αναφοράς κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας).