Πράσινο φως για την εξαγορά του τηλεοπτικού σταθμού Alpha από την Μοτορ Οιλ έδωσε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Επιτροπής, η Motor Oil αναλαμβάνει τον αποκλειστικό έλεγχο επί των ανωνύμων εταιριών με τις επωνυμίες «Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ», «Alpha Ραδιοφωνική ΑΕ» και «Alpha Ραδιοφωνική Κρόνος ΑΕ», με την εξαγορά του 100% των μετοχών τους.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού
Έγκριση της γνωστοποίησης απόκτησης αποκλειστικού ελέγχου επί των εταιριών Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ, Alpha Ραδιοφωνική ΑΕ και Alpha Ραδιοφωνική Κρόνος ΑΕ, από την εταιρεία με την επωνυμία «ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.».
Σε συνεδρίαση της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού στις, 10 Φεβρουαρίου 2020, αποφασίστηκε ομόφωνα η έγκριση της γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης που αφορά στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου επί των εταιριών Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ, Alpha Ραδιοφωνική ΑΕ και Alpha Ραδιοφωνική Κρόνος ΑΕ, από την εταιρεία με την επωνυμία «ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε.», μέσω της εταιρείας με την επωνυμία «MEDIAMAX HOLDINGS LIMITED», σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 3 του Ν.3959/11, όπως ισχύει.
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, της από 18.12.2019 (υπ’ αριθμ. πρωτ. 8349) γνωστοποιηθείσας συγκέντρωσης, που αφορά στην απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρία με την επωνυμία «Μότορ Όιλ (Ελλάς) Διυλιστήρια Κορίνθου ΑΕ» μέσω της 100% θυγατρικής της εταιρίας συμμετοχών Mediamax Holdings Limited επί των ανωνύμων εταιριών με τις επωνυμίες «Alpha Δορυφορική Τηλεόραση ΑΕ», «Alpha Ραδιοφωνική ΑΕ» και «Alpha Ραδιοφωνική Κρόνος ΑΕ», δεδομένου ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 Ν.3959/2011 (για την αγορά των μη ενημερωτικών μέσων) και του άρθρου 3 του Ν.3592/2007 (για την αγορά των ενημερωτικών μέσων), υπολείπεται, αφενός, των κατωφλίων του άρθρου 3 παρ. 3 του Ν.3592/2007, ήτοι του 35% σε κάθε μία από τις επιμέρους αγορές της τηλεόρασης και του ραδιοφώνου, οπότε η Γνωστοποιούσα δεν θα αποκτήσει δεσπόζουσα θέση στις επιμέρους αγορές των ΜΜΕ και άρα δεν αναμένεται να προκληθεί συγκέντρωση ελέγχου σ’ αυτές και, αφετέρου, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του Ν.3959/2011, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επί μέρους αγορές τις οποίες αφορά.