To Hendrick’s, το πιο εμβληματικό και εκκεντρικό gin της Σκωτίας, συνεργάστηκε με τη Nova εξασφαλίζοντας δημιουργική προβολή στα κανάλια Novacinema, στα οποία προβάλλονται καθημερινά πρεμιέρες και μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες, με στόχο την αποτελεσματικότερη προώθηση του.
Αποκλειστικά για το Hendrick’s δημιουργήθηκε μία ειδικά διαμορφωμένη κινηματογραφική ζώνημε τίτλο «Embracetheunusual». Με έμπνευση τη μοναδικότητα της γεύσης του και τα βασικά στοιχεία της εμφάνισης του Hendrick’s(συσκευάζεται σε ένα βικτωριανού στυλ μπουκάλι που παραπέμπει σε αυτά που κάποτε χρησιμοποιούσαν οι φαρμακοποιοί για την προστασία των πολύτιμων θεραπευτικών ιδιοτήτων των παρασκευασμάτων τους), η ζώνη απαρτίστηκε από ταινίες που συνεπήραν με τη μουσική, τα χρώματα και τα κοστούμια τους, ταξιδεύοντας τους συνδρομητές σε ένα μαγευτικό ταξίδι μιας άλλης εποχής. Ταινίες, όπως οι βραβευμένες με Όσκαρ «Το Πράσινο Βιβλίο» και «Οι άθλιοι», η υποψήφια για Όσκαρ ταινία, για την ερμηνεία της Τζούλιαν Μουρ, «Το τέλος μας Σχέσης», η καθηλωτική βιογραφία εποχής για τη γαλλίδα μυθιστοριογράφο Γκαμπριέλ Κολέτ, «Colette», με την Κίρα Ναϊτλι, ήταν μόνο μερικές από τις ταινίες της ειδικής ζώνης αυτού του γοητευτικά «ασυνήθιστου» gin.
Στο πλαίσιο της χορηγίας, υλοποιήθηκαν branded customized stings τα οποία πλαισίωναν τη ζώνη και ενίσχυσαν το media πλάνο που έτρεξε στα κανάλια Novacinema. Ως αποτέλεσμα, δημιουργήθηκαν πάνω από 12.000 διαφημιστικά δευτερόλεπτα, συνδέοντας με ιδανικό τρόπο ένα super premium brand με την αδιαμφισβήτητη υπεροχή του κινηματογραφικού περιεχομένου των καναλιών Novacinema.