H εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Ginger Communications απέσπασε έξι βραβεία μεταξύ των οποίων τρεις χρυσές διακρίσεις στην τελετή απονομής των Influencer Marketing Awards 2024 που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου στην Αθήνα.
Ανάμεσα σε πλήθος υποψηφιοτήτων, η Ginger κατάφερε να αναδειχθεί νικήτρια για τα δημιουργικά και αποτελεσματικά της projects λαμβάνοντας συνολικά τρία gold βραβεία, δύο bronze και ένα silver. Τo πρώτo gold βραβείο αφορά στην κατηγορία Best Use of Small Budget για την marketing καμπάνια της εταιρίας Fitness Meals η οποία δημιουργήθηκε πριν από μόλις τρία χρόνια, αποτελώντας ένα από τα πιο επιτυχημένα business cases της μετά-covid εποχής. Η Ginger έχει αναλάβει τη στρατηγική επικοινωνίας της εταιρίας σχεδόν από το ξεκίνημα της, με βασική προτεραιότητα τη γνωστοποίηση και ενδυνάμωση της στην ελληνική αγορά κι απώτερο σκοπό τη συνεχή αύξηση παραγγελιών. Μέχρι σήμερα έχουμε καταφέρει να συνεργαστούμε με περισσότερους από 150 influencers, έχοντας σημειώσει μόνο 2 paid συνεργασίες.
Η εταιρία έλαβε το δεύτερο gold βραβείο για την κατηγορία Best Use of TikTok for Influencer Marketing, με αφορμή τα Maggi Noodles από τη Nestlé και συγκεκριμένα για το «challenge των 3/4 λεπτών». Στόχος μας ήταν να ενισχύσουμε το awareness, την ποικιλία των γεύσεων και να δημιουργήσουμε μία καμπάνια μέσω της οποίας θα δινόταν έμφαση στον χρόνο προετοιμασίας. H καμπάνια έτρεξε αποκλειστικά στο TikTok , παρατηρήθηκε +12,7% αύξηση μεριδίου από τη στιγμή που ξεκίνησε η καμπάνια ενώ σε διάστημα ενός μήνα ξεπεράσαμε τα 8.7 Μillions views.
Το τρίτο χρυσό βραβείο αφορά στην κατηγορία Best Use of You Tube for Influencer Marketing για το Crocs YouTube Challenge. Δημιουργήσαμε 4 Youtube videos με πρωταγωνιστές τέσσερις από τους πιο πετυχημένους Έλληνες YouTubers οι οποίοι κλήθηκαν να κάνουν ισχυρό interaction μεταξύ τους μέσα από τέσσερα challenges, οδηγώντας τους subscribers από το ένα κανάλι στο άλλο και την ανάδειξη ενός Crocs νικητή. To κάθε επεισόδιο προσέγγισε περισσότερους από 1.3 Million χρήστες με περισσότερα από 334K Views και 4.9% Engagement Rate στο Youtube.
Η Ginger Communicationsαπέσπασε το silver βραβείο στην κατηγορία Best in Food & Beverages για το brand KitKat της Nestlé σχεδιάζοντας μία 360 καμπάνια η οποία στην κορυφή της στόχευε στο amplification της μέσα από influencers. Πυροδοτώντας μία συζήτηση που υπάρχει εδώ και χρόνια στα social media γύρω από το brand και τον τρόπο με τον οποίο ο καθένας θεωρεί “σωστό” να τρώει την ΚitKat του, επαναφέραμε στην επικαιρότητα αυτή τη συζήτηση μέσω μιας σειράς δημοσκοπήσεων και αναρτήσεων που σχεδιάστηκαν για να λάβουν αντίδραση και να δημιουργήσουν ακόμη περισσότερες εκδοχές για να απολαμβάνει κανείς την σοκολάτα KitKat. Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακά ξεπερνώντας όλα τα KPI’s που είχαν οριστεί, με συγκλονιστικά rates.Πιο συγκεκριμένα, τα KPIs σε total views, ξεπέρασαν κατά 233%, αγγίζοντας total views over των 3.5 Millions. Η καμπάνια έδωσε εντυπωσιακή αύξηση στο μερίδιο της KitKat σε όλη τη διάρκεια της, δημιουργώντας μία από τις σημαντικότερες νίκες της KitKat.
Η εταιρεία έλαβε το bronze βραβείο στην κατηγορία Βest Influencer Marketing for a Social Cause για τη διοργάνωση του διήμερου φιλανθρωπικού bazaar “Το Bazaraki Μας” που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον αγαπημένο έλληνα creator Φίλιππο Ιωάννου (aka Fipster) στις 18 & 19 Φεβρουαρίου του 2023 στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων. Το Bazaraki συγκέντρωσε συνολικά 32.384 ευρώ για τις ανάγκες του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), ποσό το οποίο αφιερώθηκε στην εκπλήρωση 7 ευχών για τα παιδιά του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).
Τέλος, για την κατηγορία Best Influencer Marketing for Product / Service Launch, η εταιρεία απέσπασε το bronze βραβείο για την influencers καμπάνια λανσαρίσματος της fashion πλατφόρμας TERMINAL X. Στο εξωτερικό, η TERMINAL X αποτελεί ένα από τα πλέον δυναμικά multibrand e-shops μόδας, φέρνοντας μάλιστα πολλά σήματα για πρώτη φορά στη χώρα μας. Σημαντικότερα πλεονεκτήματά της αποτελούν η ταχύτατη αποστολή για όλη την Ελλάδα και ειδικότερα η παράδοση σε λίγες μόνο ώρες για τις παραγγελίες εντός Αττικής, η προσεκτική, fashion-oriented επιλογή των σημάτων, η δωρεάν αλλαγή και επιστροφή από την πόρτα του καταναλωτή αλλά και η καθημερινή ανανέωση των προϊόντων και των συλλογών του site.
Οι διακρίσεις έρχονται να επισφραγίσουν την επιτυχία των προσπαθειών της Ginger Communications για την υλοποίηση των καταλληλότερων πρακτικών που θα επικοινωνούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη φιλοσοφία της στο κοινό.