Ο Έλον Μασκ θα παρουσιάσει μια νέα έκδοση των σημάτων πιστοποίησης χρηστών του Twitter από τις 2 Δεκεμβρίου.
Το Twitter ετοιμάζεται να εφαρμόσει μια νέα μέθοδο για την απονομή «σημάτων» πιστοποίησης. Όπως ανέφερε ο Έλον Μασκ, τα σήματα θα αλλάζουν χρώμα ανάλογα με τον τύπο του λογαριασμού.
Το νέο αφεντικό της πλατφόρμας πήρε τα μαθήματά του από το χάος που προκάλεσε η μέθοδος της πληρωμένης πιστοποίησης. Μετά την αναβολή της απονομής του κλασικού μπλε σήματος για συνδρομή οκτώ δολαρίων το μήνα, ο δισεκατομμυριούχος προειδοποίησε ότι η επί πληρωμή λειτουργία θα είναι και πάλι διαθέσιμη από την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου.
Ο Έλον Μασκ παρουσίασε λεπτομερώς σήμερα το νέο σύστημα, το οποίο θα επιτρέπει τη διάκριση μεταξύ των γνήσιων λογαριασμών και της πλαστοπροσωπίας. Όπως είναι φυσικό, θα απαιτηθεί μια «επώδυνη αλλά απαραίτητη» επαλήθευση από το Twitter. Όλοι οι λογαριασμοί θα ελέγχονται «χειροκίνητα» πριν λάβουν το σήμα τους.
Σήματα τριών χρωμάτων για τους χρήστες του Twitter
Για παράδειγμα, οι εταιρείες θα παίρνουν ένα χρυσό σήμα. Οι κρατικοί λογαριασμοί θα γίνουν γκρίζοι. Αλλά καμία αλλαγή για τους ιδιώτες: θα διατηρήσουν το μπλε σήμα.
Αν και ο Μασκ υπόσχεται πληρέστερη εξήγηση την επόμενη εβδομάδα, ανέφερε ότι όλες οι διασημότητες και οι ανώνυμοι συνδρομητές του Twitter θα έχουν την ίδια πιστοποίηση.
Η απόφαση αυτή εξηγείται από την «υποκειμενική φύση της φήμης ενός ατόμου». Το νέο αφεντικό διευκρινίζει ωστόσο ότι οι ατομικοί λογαριασμοί μπορούν να συνδεθούν με ένα ίδρυμα ή μια εταιρεία. Η διάκριση αυτή επαφίεται στη διακριτική ευχέρεια των ίδιων των οργανισμών και θα προσθέσει μια ετικέτα στο προφίλ του εν λόγω χρήστη.
Σκοπό να επιστρέψουν οι διαφημιστές στο Twitter
Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι ο λόγος για το σήμα επαλήθευσης θα είναι πάντα διαθέσιμος. Κάνοντας κλικ στο μπλε σήμα ενός λογαριασμού, μπορείτε να διαπιστώσετε αν ένα άτομο έχει πιστοποιηθεί λόγω της φήμης του ή λόγω της συνδρομής του επί πληρωμή. Προς το παρόν, τα σχόλια του Μασκ υποδηλώνουν ότι όλοι οι μεμονωμένοι λογαριασμοί θα συγκεντρωθούν.
Η απόφαση αυτή είναι κυρίως οικονομική επιταγή. Από την άφιξη του δισεκατομμυριούχου στην ηγεσία της εταιρείας, τα διαφημιστικά έσοδα μειώθηκαν απότομα. Με την ανάθεση ενός διαφορετικού χρώματος σήματος στις εταιρείες, το Twitter θα καταστήσει αδύνατο για τους απλούς χρήστες να προσποιούνται ότι είναι εταιρεία. Ένα σημείο που αποκρυσταλλώνει τους φόβους πολλών διαφημιστών.