Ήταν πριν από μερικούς μήνες όταν η είδηση περί «τρομοκρατίας του σούσι» έγινε viral στα διεθνή μέσα.
Τότε, όπως μετέδιδαν δημοσιεύματα, πελάτες έβαζαν τα τσόπστικ τους σε μπολ με τζίντζερ, το οποίο όμως ήταν για κοινή χρήση. Μάλιστα, οι Αρχές προχώρησαν σε δύο συλλήψεις με την κατηγορία της φθοράς ξένης περιουσίας, επειδή «μόλυναν» το μπολάκι με το τζίντζερ.
Θέλοντας να βάλει τέλος στους «τρομοκράτες των σούσι», η ιαπωνική αλυσίδα, που έπεσε θύμα των φαρσών, επινόησε έναν ψηφιακό ιμάντα μεταφοράς του φαγητού.
Τρία καταστήματα, λοιπόν, θα αναπαράγουν την εμπειρία του ιμάντα μεταφοράς, μέσω κινούμενης εικόνας που παρουσιάζεται σε μια οθόνη αφής που θα τοποθετηθεί στα τραπέζια.
Μια νέα εμπειρία... επόμενης γενιάς στα εστιατόρια σούσι
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της Akindo Sushiro Co. που διαχειρίζεται την αλυσίδα Sushiro, οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν πατώντας σε οθόνες που δείχνουν σούσι κινουμένων σχεδίων. Το σούσι θα παραδίδεται απευθείας στο τραπέζι τους με ξεχωριστό ιμάντα από την κουζίνα.
Η εταιρεία δήλωσε ότι άρχισε να δοκιμάζει πιλοτικά την «εμπειρία καταστήματος επόμενης γενιάς» την Τρίτη, σε τρία καταστήματα, στο Τόκιο, την Οσάκα και τη Ναγκόγια, σύμφωνα με το CNN.
«Θα εξελιχθούμε διατηρώντας τη δέσμευσή μας για νοστιμιά» ανέφερε στην ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι οι πελάτες μπορούν να απολαμβάνουν το σούσι τους «με ηρεμία».
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι έχασε περίπου 115 εκατ. δολάρια μετά τη δημοσιοποίηση του βίντεο που δείχνει τους «τρομοκράτες του σούσι», προκαλώντας μείωση των πελατών και πτώση της μετοχής της μητρικής εταιρείας, σύμφωνα με το NHK.
Η νέα έμπνευση της αλυσίδας σούσι φαίνεται να έχει διχάσει τους πελάτες... Κάποιοι εκτίμησαν την προσπάθεια βελτίωσης της υγιεινής, ενώ άλλοι ανησυχούν ότι θα χαθεί το παραδοσιακό στιλ του ιμάντα -γνωστού ως στιλ kaiten.