Πρώτα εμφανίστηκε η Black Friday, μετά η Cyber Monday.
Τώρα οι «διψασμένοι» για προσφορές καταναλωτές έχουν έναν λόγο να ψωνίζουν online μία ημέρα ακόμα. Η «Travel Tuesday» - η πρώτη Τρίτη μετά τις αμερικανικές διακοπές της Ημέρας των Ευχαριστιών - απευθύνεται σε όσους αναζητούν εκπτώσεις σε ταξίδια και όχι σε τηλεοράσεις επίπεδης οθόνης.
Αυξάνεται το ενδιαφέρον για την Travel Tuesday
Το ενδιαφέρον αναζήτησης για την Travel Tuesday ή Ταξιδιωτική Τρίτη αυξήθηκε περισσότερο από 500% από το 2021 έως το 2023, σύμφωνα με έκθεση που δημοσιεύθηκε από τηνMcKinsey & Company την Πέμπτη.
Οι αναζητήσεις είναι υψηλότερες μεταξύ των Αμερικανών και Καναδών καταναλωτών, αλλά το ενδιαφέρον αυξάνεται επίσης στην Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Κάτω Χώρες και την Ισπανία, σύμφωνα με τη McKinsey.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr