Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη» - iefimerida.gr

Temu: Ετοιμάζεται για «εμφάνιση» στον τελικό Super Bowl και να βάλει «βαθιά το χέρι στην τσέπη»

Temu
Το σάιτ της Temu
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Temu, συνεχίζοντας το επιθετικό της marketing, ετοιμάζεται να αγοράσει διαφημιστικό χώρο στο Super Bowl, τον τελικό του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που οι θεατές του Super Bowl θα δουν τη διαφήμιση της Temu, μιας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης από την Κίνα. Πηγές με γνώση επί του θέματος εμφανίζονται σίγουροι ότι η Temu θα έχει δυναμική παρουσία στο Super Bowl που θα διεξαχθεί στις 11 Φεβρουαρίου.

Η Temu έχει επενδύσει μεγάλα ποσά και έχει κατακλίσει με διαφήμιση το ίντερνετ σε όλες τις περιοχές που η εφαρμογή είναι διαθέσιμη. Τώρα επιδιώκει να κάνει μεγαλύτερο «μπάσιμο» στην παραδοσιακή διαφήμιση με την αρχή να γίνεται στο Super Bowl.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Κίνα ΗΠΑ Temu super bowl Διαφήμιση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ