Πώς έχει καταφέρει η Coca-Cola να κάνει τις διαφημίσεις της «συνώνυμο» των Χριστουγέννων - iefimerida.gr

Πώς έχει καταφέρει η Coca-Cola να κάνει τις διαφημίσεις της «συνώνυμο» των Χριστουγέννων

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες» - Coca-Cola
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες» - Coca-Cola
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Δίχως καμία αμφιβολία οι διαφημίσεις της Coca-Cola είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τα Χριστούγεννα, αφού ούτε λίγο, ούτε πολύ έχουν καταφέρει να αποτελούν κατά κάποιο τρόπο μια άτυπη… παράδοση.

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που κάθε χρόνο αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το concept της διαφήμισης για τις γιορτές, το οποίο συνήθως προκαλεί την έντονη συναισθηματική φόρτιση του κοινού με αποτέλεσμα να παραμένει για αρκετό διάστημα χαραγμένο στην μνήμη των καταναλωτών.

Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Coca - Cola Χριστούγεννα διαφημίσεις
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ