Ιαπωνία: Η κυβέρνηση καλεί τους νέους να πίνουν περισσότερο αλκοόλ! - iefimerida.gr

Ιαπωνία: Η κυβέρνηση καλεί τους νέους να πίνουν περισσότερο αλκοόλ!

Δεν υπάρχει αρκετή κατανάλωση αλκοόλ στην Ιαπωνία
Δεν υπάρχει αρκετή κατανάλωση αλκοόλ στην Ιαπωνία/ Φωτογραφία Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι Ιάπωνες δεν πίνουν αρκετό αλκοόλ και οι αρμόδιες Αρχές προετοιμάζουν εκστρατεία για να πείσουν τους νέους να πίνουν περισσότερο.

Η νεότερη γενιά πίνει λιγότερο αλκοόλ από ό,τι οι γονείς της - μια κίνηση που έχει «χτυπήσει» τα φορολογικά έσοδα από ποτά όπως το περίφημο εθνικό ποτό, σάκε. Έτσι, η εθνική φορολογική υπηρεσία προκήρυξε εθνικό διαγωνισμό για να βρει ιδέες ώστε να αντιστρέψει την τάση αλλά οι αρμόδιες αρχές βλέπουν και ένα ακόμη πιο σημαντικό πρόβλημα, γράφει το BBC.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εκστρατεία «Sake viva!»

H φορολογική υπηρεσία της Ιαπωνίας αποφάσισε να ξεκινήσει μια εκστρατεία με το εμβληματικό σλόγκαν «Sake Viva!». Η εκστρατεία αυτή ελπίζει να καταλήξει σε ένα σχέδιο που θα καταστήσει το ποτό πιο ελκυστικό και κατ' επέκταση να τονώσει τη συγκεκριμένη βιομηχανία, που είναι και το πραγματικό διακύβευμα.

Ο διαγωνισμός ζητά από άτομα ηλικίας 20 έως 39 ετών να μοιραστούν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για να πυροδοτήσουν τη ζήτηση μεταξύ των συνομηλίκων τους, είτε πρόκειται για το ιαπωνικό σάκε, είτε ουίσκι, μπύρα ή κρασί.

Η ομάδα που διεξάγει τον διαγωνισμό για την φορολογική Αρχή λέει ότι οι νέες συνήθειες - που διαμορφώθηκαν εν μέρει κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid και η γήρανση του πληθυσμού έχουν οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων αλκοολούχων ποτών.

Ζητά επίσης από τους διαγωνιζόμενους να κάνουν προσφορές, branding, ακόμη και σχέδια αιχμής που περιλαμβάνουν τεχνητή νοημοσύνη για να είναι όσο το δυνατό περισσότερο αποτελεσματική η εκστρατεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φωτογραφία Shutterstock
Φωτογραφία Shutterstock

Aνάμεικτες οι αντιδράσεις- Το μεγάλο πρόβλημα της Ιαπωνίας

Τα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι η αντίδρασεις απέναντι στην είδηση σχεδίου προώθησης του αλκοόλ ήταν ανάμεικτες με κάποιες επικρίσεις σχετικά με την προσπάθεια προώθησης μιας τελικώς ανθυγιεινής συνήθειας. Άλλοι, όμως, έχουν βρει ελκυστική την ιδεά και έχουν ήδη δημοσιεύσει ιδιόρρυθμες ιδέες στο Διαδίκτυο. Οι διαγωνιζόμενοι έχουν περιθώριο μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου για να καταθέσουν τις ιδέες τους. Στη συνέχεια, τα καλύτερα σχέδια θα αναπτυχθούν με τη βοήθεια ειδικών πριν παρουσιαστούν οι τελικές προτάσεις τον Νοέμβριο.

Ο ιστότοπος της εκστρατείας αναφέρει ότι η αγορά αλκοόλ στην Ιαπωνία συρρικνώνεται και το γηρασμένα δημογραφικά στοιχεία της χώρας, παράλληλα με τη μείωση των ποσοστών γεννήσεων - αποτελούν σημαντικό παράγοντα πίσω από αυτό.

Η Παγκόσμια Τράπεζα εκτιμά ότι σχεδόν το ένα τρίτο (29%) του πληθυσμού της Ιαπωνίας είναι ηλικίας 65 ετών και άνω - το υψηλότερο ποσοστό στον κόσμο. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα του οποίου σύμπτωμα είναι και η μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ όπως εκτιμάται αφού οι ναρώτερες και πιο θερμές στην κατανάλωση αλκοόλ ηλικίες συρρικνώνονται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 Φωτογραφία Shutterstock
Φωτογραφία Shutterstock

Από 5% στο 1.7% τα φορολογικά έσοδα από την πώληση αλκοόλ

Πρόσφατα στοιχεία της φορολογικής υπηρεσίας δείχνουν ότι οι άνθρωποι έπιναν λιγότερο το 2020 από ό,τι το 1995, με τους αριθμούς να πέφτουν κατακόρυφα από 100 λίτρα (22 γαλόνια) το χρόνο σε 75 λίτρα (16 γαλόνια).

Τα φορολογικά έσοδα από τους φόρους στο αλκοόλ έχουν επίσης συρρικνωθεί με τα χρόνια. Σύμφωνα με την εφημερίδα The Japan Times, αποτελούσε το 5% των συνολικών εσόδων το 1980, αλλά το 2020 ανέρχεται σε μόλις 1,7%.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ιαπωνία αλκοόλ προώθηση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ