Νέο βίντεο με τη σύγκρουση αεροπλάνου-ελικοπτέρου στην Ουάσιγκτον -Πώς δεν είδαν το ένα το άλλο - iefimerida.gr

Νέο βίντεο με τη σύγκρουση αεροπλάνου-ελικοπτέρου στην Ουάσιγκτον -Πώς δεν είδαν το ένα το άλλο

Τα φώτα του αεροσκάφους και του ελικοπτέρου στην Ουάσιγκτον ήταν ορατά από απόσταση
Τα φώτα του αεροσκάφους και του ελικοπτέρου στην Ουάσιγκτον ήταν ορατά από απόσταση
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Πλάνα από τη συντριβή στην Ουάσιγκτον δείχνουν ότι τα φώτα του επιβατικού αεροσκάφους και του στρατιωτικού ελικοπτέρου ήταν ορατά από μεγάλη απόσταση πριν από τη μοιραία σύγκρουση.

Το βίντεο δείχνει τη στιγμή που το αεροπλάνο, που πετούσε κοντά στο κτίριο του Καπιτωλίου των ΗΠΑ, πλησίαζε για να προσγειωθεί στο αεροδρόμιο Reagan της Ουάσιγκτον, την Τετάρτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλοι αναρωτιούνται πώς δεν είδαν τα αεροσκάφη το ένα το άλλο

Τα φώτα και από τα δύο αεροσκάφη φαίνονται να αναβοσβήνουν καθώς συνεχίζουν να πετούν το ένα προς το άλλο, πριν συγκρουστούν στον αέρα. Στη συνέχεια, μια μπάλα φωτιάς φώτισε τον νυχτερινό ουρανό και τόσο το αεροπλάνο όσο και το ελικόπτερο έπεσαν στον παγωμένο ποταμό Πότομακ.

Οι Αρχές δεν έχουν ακόμη εντοπίσει την αιτία της σύγκρουσης, αλλά δήλωσαν ότι θα μπορούσε να είχε «αποφευχθεί», καθώς πολλοί αναρωτιούνται πώς τα δύο αεροσκάφη δεν είδαν το ένα το άλλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ειδικοί και μια προκαταρκτική εσωτερική έκθεση της Ομοσπονδιακής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας έχουν αρχίσει να αποκαλύπτουν καταστροφικές αστοχίες που οδήγησαν στην αεροπορική τραγωδία, σημειώνει η Daily Mail.

Οι ερευνητές ανέσυραν την Πέμπτη τα μαύρα κουτιά από το αεροσκάφος CRJ700, το οποίο μετέφερε 60 επιβάτες και τέσσερα μέλη του πληρώματος, καθώς οι διασώστες ανέσυραν πτώματα από τα παγωμένα νερά. Οι δύτες στοχεύουν σήμερα να ανακτήσουν το αεροσκάφος και να βρουν πρόσθετα στοιχεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τραγωδία με 67 νεκρούς στην Ουάσιγκτον

Δεν υπήρξαν επιζώντες μετά την πτώση αεροπλάνου και ελικοπτέρου στον ποταμό Πότομακ, στην πιο θανατηφόρα αεροπορική καταστροφή στις ΗΠΑ από το 2001, επισημαίνεται.

Πάνω από 40 πτώματα είχαν ανασυρθεί από τα παγωμένα νερά του ποταμού μέχρι το βράδυ της Πέμπτης, καθώς συνεχίζονται οι επιχειρήσεις ανάσυρσης.

Η σύγκρουση συνέβη καθώς η πτήση της American Airlines πραγματοποιούσε την τελική της προσέγγιση στο αεροδρόμιο.

Εκείνο το βράδυ, ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας έμεινε να χειρίζεται τόσο την κίνηση του ελικοπτέρου όσο και τη διαχείριση των αεροσκαφών, κάτι που θα έπρεπε να είναι ένα ξεχωριστό καθήκον, σύμφωνα με τους New York Times.

Τα καθήκοντα αυτά συνήθως αναλαμβάνουν δύο άτομα μέχρι κάποια ώρα, σύμφωνα με τους Τimes. Aπό κάποια ώρα και μετά τα καθήκοντα συνήθως συνδυάζονται και αφήνονται σε ένα άτομο, καθώς το αεροδρόμιο έχει λιγότερη κίνηση αργότερα μέσα στη νύχτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, ένας προϊστάμενος φέρεται να αποφάσισε να αφήσει αυτά τα καθήκοντα σε ένα άτομο πριν από την προγραμματισμένη ώρα και επέτρεψε σε έναν ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας να φύγει νωρίτερα από την εργασία του.

Η έκθεση της Ομοσπονδιακής Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας αναφέρει ότι η διαμόρφωση του προσωπικού «δεν ήταν φυσιολογική για την ώρα της ημέρας και τον όγκο της κυκλοφορίας». Παραμένει ασαφές γιατί ο προϊστάμενος επέτρεψε στον εργαζόμενο να φύγει νωρίς το βράδυ της Τετάρτης, λίγο πριν από τη σύγκρουση στον αέρα.

Προέκυψε επίσης ότι το ελικόπτερο του στρατού, το οποίο μετέφερε τρεις στρατιώτες, μπορεί επίσης να παρεξέκλινε από την εγκεκριμένη πορεία πτήσης.

Το πρακτορείο μίλησε και πάλι με ειδικούς, που είπαν ότι το ελικόπτερο Black Hawk δεν ακολουθούσε την εγκεκριμένη διαδρομή του και πετούσε ψηλότερα από ό,τι θα έπρεπε. Είχε δοθεί έγκριση για το ελικόπτερο να μην πετάξει ψηλότερα από 200 πόδια κατά μήκος της ανατολικής πλευράς του ποταμού, καθώς θα είχε αποφύγει το επιβατικό αεροσκάφος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο πιλότος του ελικοπτέρου επιβεβαίωσε ότι είδε την πτήση της American Airlines και του είπαν να παραμείνει στην προκαθορισμένη διαδρομή και να πάει πίσω από το αεροπλάνο. Πηγές ανέφεραν ότι ο πιλότος δεν τήρησε τη διαδρομή και βρέθηκε για λίγο εκτός πορείας, καθώς και σε ύψος πάνω από 300 πόδια.

Η τραγωδία θα μπορούσε να αποφευχθεί;

Ανώτερος αξιωματούχος του στρατού δήλωσε ότι ο πιλότος του Black Hawk είχε πετάξει ξανά στη διαδρομή και γνώριζε καλά τους αυστηρούς περιορισμούς ύψους και τις διαδρομές. Καθώς το αεροσκάφος πλησίαζε τον διάδρομο, ο πιλότο είχε ζητήσει από τον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας να αλλάξει διάδρομο, σύμφωνα με έκθεση της FAA.

Το αεροπλάνο, ένα Bombardier CRJ700, είχε λάβει άδεια προσγείωσης στον διάδρομο 1, τον κύριο διάδρομο του αεροδρομίου, αλλά ο ελεγκτής ζήτησε στη συνέχεια από τον πιλότο να προσγειωθεί στον διάδρομο 33.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Daily Mail, επικαλούμενη αμερικανικά ΜΜΕ, ανέφερε ότι μια τέτοια κίνηση είναι ρουτίνα, ειδικά με τα περιφερειακά αεροσκάφη, και ότι η απόφαση μπορεί να ελήφθη για να αποφευχθεί η συμφόρηση στον κύριο διάδρομο προσγείωσης.

Πέντε νυν και πρώην ελεγκτές δήλωσαν ότι ο ελεγκτής στον πύργο ελέγχου θα έπρεπε να είχε δείξει μεγαλύτερη προνοητικότητα για να κατευθύνει το ελικόπτερο και το αεροσκάφος μακριά το ένα από το άλλο.

Με πρόβλημα υποστελέχωσης το αεροδρόμιο Reagan

Το σκοτάδι θα μπορούσε να έχει παίξει ρόλο σε αυτό που έκανε τόσο δύσκολο για τους δύο πιλότους να μετρήσουν πραγματικά την απόσταση μεταξύ τους, πρόσθεσαν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το αεροδρόμιο Reagan είναι υποστελεχωμένο εδώ και πολλά χρόνια, με μόλις 19 πλήρως πιστοποιημένους ελεγκτές από τον Σεπτέμβριο του 2023 - πολύ κάτω από τον στόχο των 30 -, σύμφωνα με το πιο πρόσφατο σχέδιο εργατικού δυναμικού ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας που υποβλήθηκε στο Κογκρέσο.

Η κατάσταση φάνηκε να έχει βελτιωθεί από τότε, καθώς μια πηγή δήλωσε στο CNN ότι ο πύργος ελέγχου του Reagan είναι κατά 85% στελεχωμένος, με 24 από τις 28 θέσεις να είναι καλυμμένες.

Η χρόνια υποστελέχωση των πύργων ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας δεν είναι κάτι καινούργιο, με γνωστές αιτίες, όπως ο υψηλός κύκλος εργασιών και οι περικοπές του προϋπολογισμού.

Για να καλυφθούν τα κενά, οι ελεγκτές καλούνται συχνά να εργάζονται 10 ώρες την ημέρα, έξι ημέρες την εβδομάδα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ