Απίστευτη εντολή σε σούπερ μάρκετ: Να φωτογραφηθούν οι εργαζόμενοι με εσώρουχα, για τις νέες στολές! - iefimerida.gr

Απίστευτη εντολή σε σούπερ μάρκετ: Να φωτογραφηθούν οι εργαζόμενοι με εσώρουχα, για τις νέες στολές!

Ποδήλατα έξω από σούπερ μάρκετ
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ αναγκάστηκε να αποσύρει το σχέδιο/ Φωτογραφία: AP/ Peter Dejong
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ακούγεται αδιανόητο, αλλά μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ολλανδία κάλεσε τους εργαζόμενους να φωτογραφηθούν με εσώρουχα, προκειμένου να προετοιμαστούν οι νέες στολές για το προσωπικό!

Η Albert Heijn κάλεσε τους εργαζόμενους σε υποκατάστημα στη Ναϊμέγκεν να ανεβάσουν σε μια πιλοτική εφαρμογή φωτογραφίες τους στις οποίες φορούν εσώρουχα ή εφαρμοστά αθλητικά ρούχα. Ομως, αυτή η οδηγία προς τους υπαλλήλους του σούπερ μάρκετ προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από χρήστες των social media στην Ολλανδία. Ετσι, η εταιρεία αναγκάστηκε να αποσύρει τη δοκιμή αυτή και παραδέχθηκε ότι δεν έπρεπε ποτέ να κάνει αυτή την κίνηση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο ζήτημα παρενέβη και η Αρχή Προστασίας Δεδομένων της Ολλανδίας, αναφέροντας ότι η εν λόγω αλυσίδα σούπερ μάρκετ δεν είχε «κανένα λόγο να απαιτήσει κάτι τέτοιο από τους υπαλλήλους της» και σημείωσε ότι τα μεγέθη των νέων στολών θα έπρεπε να καθοριστούν με έναν λιγότερο ριζοσπαστικό τρόπο.

Η εντολή προς τους εργαζόμενους στο σούπερ μάρκετ

Σύμφωνα με την ολλανδική εφημερίδα NRC, που δημοσίευσε πρώτη την είδηση, στην καντίνα των εργαζομένων στο σούπερ μάρκετ στη Ναϊμέγκεν αναρτήθηκε μια αφίσα. «Φορέστε εσώρουχα ή εφαρμοστά αθλητικά ρούχα, ώστε να μπορούν να μετρηθούν με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται οι διαστάσεις σας. Ζητήστε από κάποιον να σας βοηθήσει να βγάλετε τις φωτογραφίες», ανέφερε. Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, εστάλη email στους εργαζομένους, το οποίο ανέφερε ότι η χρήση της εφαρμογής ήταν σημαντική και υποχρεωτική. Η εν λόγω εφαρμογή, μετά την πιλοτική εφαρμογή της στο σούπερ μάρκετ στη Ναϊμέγκεν, θα άνοιγε και για τα υπόλοιπα υποκαταστήματα της εταιρείας σε όλη την Ολλανδία.

Πάντως, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ επιμένει ότι η συμμετοχή σε αυτή τη δοκιμή δεν ήταν ποτέ υποχρεωτική. Η εταιρεία προσπαθούσε να βρει έναν καλύτερο τρόπο να συλλέξει τα στοιχεία για τα μεγέθη των στολών των 100.000 εργαζομένων και εκτίμησε ότι η εφαρμογή θα ήταν πολύ πιο χρήσιμη από το να λάβει 100.000 email, εξήγησε εκπρόσωπος της Albert Heijn.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Σε αυτή τη δοκιμή ζητήσαμε από τους εργαζομένους να ανεβάσουν μια φωτογραφία με εσώρουχα ή εφαρμοστά ρούχα για να αναλυθεί αυτόματα από την εφαρμογή. Παρότι η συμμετοχή ήταν εθελοντική και παρότι η διοίκηση δεν θα μπορούσε να δει τις φωτογραφίες, αυτό δεν θα έπρεπε να συμβεί ποτέ. Ακυρώσαμε τη δοκιμή και απολογηθήκαμε σε όλους τους εμπλεκόμενους», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο BBC.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ