Σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ινδία: 288 οι νεκροί, ξεκίνησαν τα δρομολόγια του Coromandal Express - iefimerida.gr

Σιδηροδρομικό δυστύχημα στην Ινδία: 288 οι νεκροί, ξεκίνησαν τα δρομολόγια του Coromandal Express

τρενο συγκρουση
Εικόνα από την τραγωδία στην Ινδία / φωτογραφία apimages
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα δρομολόγια του Coromandal Express, ένα από τα τρία τρένα που ενεπλάκησαν στο χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα που έχει σημειωθεί εδώ και δεκαετίες στην Ινδία, ξεκίνησαν και πάλι σήμερα, έξι ημέρες μετά την τραγωδία που προκάλεσε τον θάνατο 288 ανθρώπων, σύμφωνα με νεότερο απολογισμό.

«Το Coromandal Express είναι και πάλι στις ράγες», δήλωσε η Αντίτια Κούμαρ Τσοντχάρι, εκπρόσωπος των ινδικών σιδηροδρόμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αρχίζουν και πάλι τα δρομολόγια μετά το δυστύχημα

Το επιβατικό τρένο αναμένεται να αναχωρήσει από τον σταθμό της Σαλιμάρ, κοντά στην Καλκούτα, σήμερα το απόγευμα για ένα ταξίδι 25 ωρών προς τα νότια, με προορισμό τη Μαντράς.

Τα τρένα είχαν αρχίσει ήδη από την Κυριακή να περνούν από το σημείο όπου είχε γίνει το δυστύχημα την Παρασκευή, αλλά το δρομολόγιο του Coromandal Express δεν είχε αποκατασταθεί.

Αργά χθες Τρίτη το βράδυ ο Πραντίπ Τζένα, αξιωματούχος του κρατιδίου Οντίσα όπου σημειώθηκε η τραγωδία, ανακοίνωσε ότι ο επίσημος απολογισμός των νεκρών αυξήθηκε σε 288 από 275, έπειτα από καταμέτρηση στα νοσοκομεία και τα νεκροτομεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Τζένα διευκρίνισε ότι τουλάχιστον 1.175 άνθρωποι τραυματίστηκαν, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση ή νοσηλεύονται ακόμη. Εξαμελής ομάδα του Ινδικού Γραφείου Ερευνών (CBI) επισκέφθηκε χθες τον τόπο του δυστυχήματος.

τρενα
Στους 288 αναθεωρήθηκε ο αριθμός των νεκρών στην Ινδία

Πώς σημειώθηκε η τραγωδία στην Ινδία

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία που πήγαινε προς την αντίθετη κατεύθυνση, σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια του έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός άλλου τρένου, του Howrah Superfast Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές. Συνολικά στα δύο τρένα επέβαιναν περισσότεροι από 2.000 άνθρωποι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για την πιο φονική σιδηροδρομική καταστροφή που έχει σημειωθεί στην Ινδία από το 1995, όταν δύο τρένα εξπρές συγκρούστηκαν στο Φιροζαμπάντ, κοντά στην Άγκρα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν περισσότεροι από 300 άνθρωποι.

Στο παρελθόν η Ινδία βίωσε πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη. Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ δυστύχημα σιδηροδρομικό ινδία νεκροί
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ