Η πλατφόρμα υπηρεσιών streaming, Netflix, σταμάτησε να χάνει πελάτες, μετά τις έντονες πιέσεις που είχε δεχτεί, εξ αιτίας του ανταγωνισμού από άλλες πλατφόρμες, αλλά και την αύξηση του κόστους διαβίωσης.
Ο γίγαντας του streaming ανακοίνωσε ότι 2,4 εκατομμύρια νοικοκυριά προστέθηκαν στους συνδρομητές του κατά το τρίμηνο από τον Ιούλιο έως το Σεπτέμβριο αντιστρέφοντας τις απώλειες του πρώτου εξαμήνου του έτους, αφού προχώρησε σε αυξήσεις της συνδρομής σε σημαντικές αγορές.
Στην αντιστροφή της τάσης συνέβαλαν και κάποιες επιτυχίες, όπως η νέα σεζόν του Stranger Things, αλλά και το Monster: The Jeffrey Dahmer Story.
Σε ανακοίνωσή της, η διοίκηση της εταιρείας τονίζει ότι αναμένει αύξηση των συνδρομητών τους επόμενους μήνες. Επίσης, θα προχωρήσει και σε σειρά αλλαγών για να αλλάξει η τάση της εταιρείας, με το λανσάρισμα μίας φθηνότερης επιλογής τον επόμενο μήνα, με διαφημίσεις.
Οι νέες χρεώσεις του Netflix στοχεύουν σε συνδρομητές, οι οποίοι μοιράζονται τους λογαριασμούς τους, πολιτική την οποία η εταιρεία έχει ήδη δοκιμάσει σε χώρες της Λατινικής Αμερικής και θα εξαπλωθεί και σε άλλες περιοχές στις αρχές του 2023.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.