Ερυθρά Θάλασσα: Σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης ρυμουλκείται το Sounion - iefimerida.gr

Ερυθρά Θάλασσα: Σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης ρυμουλκείται το Sounion

Το ελληνόκτητο τάνκερ Sounion
Το ελληνόκτητο τάνκερ Sounion / (EUNAVFOR ASPIDES/EUROKINISSI)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης προς τα βόρεια της Ερυθράς Θάλασσας ρυμουλκείται με αργή ταχύτητα και ασφάλεια από το «Sounion»

Το ελληνικό ναυαγοσωστικό «Aigaion Pelagos» ρυμουλκεί το ελληνόκτητο τάνκερ «Sounion» της Delta tankers που μεταφέρει 150.000 τόνους πετρελαίου.

Σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης ρυμουλκείται το Sounion

Το «Aigaion Pelagos» συνοδεύεται και από το ρυμουλκό διάσωσης «Panormitis» στην Ερυθρά θάλασσα, με δυνατότητες πυρόσβεσης και ανάκτησης πετρελαιοκηλίδων, αλλά και από τρία πολεμικά πλοία, εκ των οποίων το ένα είναι η φρεγάτα Ψαρά, αλλά και ειδική ένοπλη ομάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στόχος των ναυαγοσωστικών συνεργείων, μόλις αγκυροβολήσει το τάνκερ, είναι να υπάρξει επιχείρηση κατάσβεσης των εστιών φωτιάς στο κατάστρωμα του δεξαμενόπλοιου, οι οποίες προκλήθηκαν από την τοποθέτηση εκρηκτικών από ένοπλες ομάδες των Χούθι.

Σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης ρυμουλκείται το Sounion
Σε ασφαλές σημείο αγκυροβόλησης ρυμουλκείται το Sounion

Το δεξαμενόπλοιο εξακολουθεί να καίγεται, περισσότερες από τέσσερις εβδομάδες μετά την πρώτη επίθεση που δέχθηκε από τους Χούθι, ενώ το 25μελές πλήρωμά του (23 Φιλιππινέζοι και δύο Ρώσοι) μεταφέρθηκαν με ασφάλεια από γαλλικό αντιτορπιλικό στο Τζιμπουτί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ, από τις μετρήσεις που πραγματοποιεί η ομάδα του ναυαγοσωστικού πλοίου επί του καταστρώματος του τάνκερ αναφέρει ότι η θερμοκρασία αγγίζει τους 400 βαθμούς Κελσίου, ενώ αυτό που θα επιδιωχθεί το επόμενο διάστημα είναι η κατάσβεση των εστιών φωτιάς με αφρό και νερό και στη συνέχεια η στεγανοποίηση των τρυπών που προκάλεσαν τα εκρηκτικά των Χούθι.

Επίσης θα πραγματοποιηθεί αδρανοποίηση στις δεξαμενές καυσίμων (Inert Gas System), ώστε το πετρέλαιο στη συνέχεια να μεταγγιστεί και να μεταφερθεί με ασφάλεια σε άλλο πλοίο. Όπως αναφέρουν στελέχη εταιρειών καυσίμων, για να ξεκινήσει μια πυρκαγιά και να διατηρηθεί θα πρέπει οπωσδήποτε να συνυπάρχουν ταυτόχρονα οξυγόνο, καύσιμο, κατάλληλη θερμοκρασία και η αλυσιδωτή αντίδραση. Αν ένα από αυτά τα στοιχεία απομακρυνθεί ή μειωθεί η αναλογία του, τότε η πιθανότητα εκρήξεως και πυρκαγιάς μειώνεται μέσω της αδρανοποίησης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ