Αντιμέτωπος με νέα προβλήματα φαίνεται πως είναι ο Ρώσος ολιγάρχης Ρομάν Αμπράμοβιτς όσον αφορά τα πολυτελή του γιοτ.
Από την μία το προσωπικό του είναι απλήρωτο και από την άλλη τα σκάφη του κινδυνεύουν να μην μπορούν να πλεύσουν ξανά.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η Daily Mail, μιλώντας με πηγές, οι αρχές των Βερμούδων – υπό τη σημαία της οποίας έπλεαν τα σούπερ γιοτ του, Eclipse και Solaris, μελετούν το ενδεχόμενο να αποσύρουν τη σημαία τους από αυτά. Υπενθυμίζεται ότι και τα δύο αυτά σκάφη βρίσκονται αγκυροβολημένα στην Τουρκία επί του παρόντος για να αποφύγουν την κατάσχεση βάσει διεθνών κυρώσεων.
Χωρίς συντήρηση και ανεφοδιασμό τα πολυτελή γιοτ του Αμπράμοβιτς
Και σε μια αυξανόμενη ένδειξη του τρόπου με τον οποίο οι κυρώσεις πλήττουν τον Ρώσο δισεκατομμυριούχο Ρομάν Αμπράμοβιτς, οι εργολάβοι αρνούνται να πραγματοποιήσουν τη συνήθη συντήρηση, ενώ οι αποκλεισμοί από τις τράπεζες σημαίνουν πως τα πλοία δεν μπορούν να ανεφοδιαστούν και το απογοητευμένο προσωπικό μένει απλήρωτο.
«Όλος ο στόλος είναι υπό τη σημαία των Βερμούδων και βρίσκονται στη διαδικασία να τις πάρουν» δήλωσε η πηγή στην Daily Mail. «Δεν ξέρουμε πότε θα συμβεί αυτό. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι επίκειται. Χωρίς σημαία, δεν μπορείς να πλεύσεις. Ο καπετάνιος θα συλληφθεί. Υπάρχει επίσης έλλειψη καυσίμων. Όταν πληρώνεις εκατομμύρια λίρες για τον ανεφοδιασμό των πλοίων, περνούν από τα τραπεζικά κανάλια και απορρίπτονται».
Οι επικεφαλής των τμημάτων των γιοτ έχουν ενημερωθεί να είναι πιο φειδωλοί με τα έξοδα και να περιορίσουν τις προμήθειες του πληρώματος στο ελάχιστο, αν και το φαγητό είναι «ακόμα πολύ καλό» είπε η πηγή.
Οι εργαζόμενοι στα γιοτ του Ρομάν Αμπράμοβιτς είναι απλήρωτοι από τον Φεβρουάριο - Οι υποσχέσεις που έλαβαν
Η απόσυρση των συμβασιούχων υπηρεσιών σημαίνει ότι τα superyachts του Ρομάν Αμπράμοβιτς δεν μπορούν να έχουν βοήθεια από την ξηρά για τη συνήθη συντήρηση. Την ίδια ώρα, το ηθικό μεταξύ των 200 μελών του πληρώματος του στόλου έχει φτάσει στο ναδίρ, καθώς οι περισσότεροι έχουν να πληρωθούν από το Φεβρουάριο, πρόσθεσε η πηγή. Μάλιστα, σε δημοσίευμα της Page Six, πριν από λίγο καιρό, ο Αμπράμοβιτς φέρεται να ζήτησε δανεικά από φίλους του για την καταβολή των μισθών.
«Αρχικά τους είπαν δύο με τρεις ημέρες. Στη συνέχεια, πέντε έως δέκα ημέρες. Και μετά από αυτό, υπήρξε σιωπή» είπε ο εσωτερικός συνεργάτης. «Οι άνθρωποι απολύθηκαν με υποσχέσεις για πακέτα αποζημίωσης, αλλά δεν έλαβαν ούτε ένα σεντ».
Στο Solaris, 30 άτομα έφυγαν με πακέτα αποζημίωσης. Έτσι από τα 50 μέλη του πληρώματος στο πλοίο και τα 20 σε άδεια ανά πάσα στιγμή, έχουν φύγει σχεδόν οι μισοί. Και το ίδιο συμβαίνει σε όλο τον στόλο του Αμπράμοβιτς.
Ο επικεφαλής του τμήματος σκαφών αναψυχής Ντέρεκ Μπιρν δήλωσε: «ορισμένα πληρώματα στα σκάφη του Ρομάν Αμπράμοβιτς έχουν απευθυνθεί σε εμάς λόγω μη καταβολής μισθών». Και πρόσθεσε: «Οι παροχές εξωτερικών υπηρεσιών έχουν επηρεαστεί και ακόμη και η προμήθεια καυσίμων και εξοπλισμού έχει μειωθεί ή σταματήσει». Όσο αφορά στην απώλεια της σημαίας, όπως είπε, αυτό σημαίνει ότι τα πλοία είναι σχεδόν βέβαιο πως θα είναι παράνομο να αποπλεύσουν και έχουν κολλήσει στα λιμάνια.