Πανικός από το χθεσινό, παγκόσμιο μπλακ άουτ στο Ιντερνετ -Προκλήθηκε από «άτακτο πελάτη» - iefimerida.gr

Πανικός από το χθεσινό, παγκόσμιο μπλακ άουτ στο Ιντερνετ -Προκλήθηκε από «άτακτο πελάτη»

Γραφεία των Financial Times
Γραφεία των Financial Times / Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Fastly, η εταιρεία cloud computing που ευθύνεται για την τεράστια βλάβη που σημειώθηκε χθες στους ιστότοπους πολλών ειδησεογραφικών μέσων σε όλο τον κόσμο, ανακοίνωσε ότι το πρόβλημα προκλήθηκε από κάποιο σφάλμα λογισμικού (bug) όταν ένας από τους πελάτες της άλλαξε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού του.

Η χθεσινή παγκόσμια βλάβη, που επηρέασε ακόμη και τον ιστότοπο του Λευκού Οίκου και της βρετανικής κυβέρνησης, προκάλεσε ερωτήματα για την εξάρτηση του διαδικτύου από λίγες μόνο εταιρείες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σημειώνεται ότι οι ιστοσελίδες πολλών μεγάλων μέσων ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων αυτές των εφημερίδων The Guardian, Financial Times, The New York Times, Le Monde, καθώς και του Bloomberg News, του CNN και του BBC τέθηκαν για κάποιο διάστημα εκτός λειτουργίας σε όλο τον πλανήτη. Παράλληλα προβλήματα υπήρξαν και στον ιστότοπο του Λευκού Οίκου, αλλά και στην ιστοσελίδα της βρετανικής κυβέρνησης.

«Η βλάβη ήταν ευρεία και σοβαρή και λυπούμαστε πραγματικά για τις επιπτώσεις της στους πελάτες μας και σε όσους βασίζονται σε αυτούς», επεσήμανε η Fastly σε ανάρτησή της την οποία υπογράφει ο Νικ Ρόκγουελ, ανώτερο στέλεχος της εταιρείας. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένη για το πρόβλημα αυτό.

Η Fastly τόνισε ότι θα εξετάσει και θα δώσει εξηγήσεις για τους λόγους για τους οποίους δεν εντόπισε το σφάλμα του λογισμικού στη διάρκεια των ελέγχων που διεξήγαγε. Η εταιρεία εξήγησε ότι το bug βρισκόταν σε μια ενημέρωση λογισμικού που έστειλε στους πελάτες της στις 12 Μαΐου και ενεργοποιήθηκε όταν ένας από τους πελάτες της έκανε αλλαγές στις ρυθμίσεις, προκαλώντας τη δυσλειτουργία του προγράμματος η οποία επηρέασε το 85% του δικτύου της Fastly.

Η εταιρεία εντόπισε το πρόβλημα ένα λεπτό αφού σημειώθηκε, στις 12:47 ώρα Ελλάδας και οι τεχνικοί της το έλυσαν στις 13:27. «Μέσα σε 49 λεπτά το 95% του δικτύου μας λειτουργούσε κανονικά», εξήγησε η Fastly.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ