Ολυμπιακή φλόγα ή διαφήμιση για σαμπουάν; Το νέο λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι διχάζει [εικόνες] - iefimerida.gr

Ολυμπιακή φλόγα ή διαφήμιση για σαμπουάν; Το νέο λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι διχάζει [εικόνες]

Το νέο λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024
Το νέο λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024/Φωτογραφία: AP
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού για το 2024 μόλις αποκαλύφθηκε και δεν ενθουσιάστηκαν και όλοι με αυτό.

Το νέο σχέδιο απεικονίζει ταυτόχρονα την ολυμπιακή φλόγα μέσα σε ένα χρυσό μετάλλιο αλλά και τα μαλλιά και τα χείλη της Μαριάννας – την προσωποποίηση της Γαλλικής Δημοκρατίας από την επανάσταση του 1789.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι διοργανωτές λένε ότι το λογότυπο συγκεντρώνει τα εικονικά σύμβολα του αθλητισμού, τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την Γαλλία. Αλλά κάποιοι δεν το είδαν έτσι, θεωρώντας πως μοιάζει περισσότερο με το σύμβολο ενός σάιτ γνωριμιών, ή κομμωτήριο.

Να σημειωθεί πως το λογότυπο – το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά τόσο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 όσο και για τους Παραολυμπιακούς – χρειάστηκε ενάμιση χρόνο για να δημιουργηθεί και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι την Δευτέρα.

Το νέο λογότυπο των Ολυμπιακών αγώνων δίχασε τους χρήστες των social media
Το νέο λογότυπο των Ολυμπιακών αγώνων δίχασε τους χρήστες των social media
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποιο όμως είναι το σχέδιο;

Το νέο σχέδιο σηματοδοτεί μια αλλαγή στην κατεύθυνσή από την πολύχρωμη απεικόνιση του Πύργου του Άιφελ που χρησιμοποιείται συνήθως, σε μια προσπάθεια να φιλοξενήσει το Παρίσι τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024. Οι διοργανωτές δήλωσαν ότι τα τρία αυτά σύμβολα προορίζονταν να είναι «τόσο απλά όσο και ισχυρά».

To χρυσό μετάλλιο συμβολίζει την «προσπάθεια για αριστεία» ενώ η φλόγα «αντανακλά την μοναδική ενέργεια» των Αγώνων, όπως είπαν. Η εικόνα της Μαριάννας ενσωματώθηκε ως μια υπενθύμιση ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2024 είναι για όλους στην Γαλλία, αλλά και για να τιμήσουν όλους τους αθλητές που αγωνίζονται. Η Μαριάννα χρησιμοποιείται επίσης ως μια ωδή στην ιστορία – οι γυναίκες πήραν για πρώτη φορά μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες, που έγιναν στο Παρίσι το 1900.

«Ο συνδυασμός του χρυσού μεταλλίου, της ολυμπιακής φλόγας και της Μαριάννας συγκεντρώνει τις αξίες, την ιστορία και την γαλλική πινελιά που θα κάνουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες πραγματικά ξεχωριστούς» δήλωσε ο Pierre-Olivier Beckers-Vieujant, πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής στα αποκαλυπτήρια του λογότυπου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς αντέδρασε όμως ο κόσμος;

Πολλοί άνθρωποι έχουν εγκωμιάσει το σχέδιο ως το απόλυτο φόρο τιμής στην Γαλλία και στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μάλιστα, η κυβερνητική εκπρόσωπος Sibeth Ndiaye, ήταν μεταξύ αυτών που το περιέγραψαν ως μεγαλοπρεπές. Αλλά το νέο λογότυπο έχει επίσης εμπνεύσει ένα πλήθος αστείων στο διαδίκτυο.

Ορισμένοι χρήστες των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης δήλωσαν ότι το νέο σχέδιο μοιάζει περισσότερο με μια μοντέρνα Παριζιάνα παρά με την Μαριάννα, ενώ άλλοι ισχυρίστηκαν πως οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από το λογότυπο της δημοφιλούς εφαρμογής γνωριμιών Tinder. Ένα από τα πιο συνηθισμένα αστεία για το νέο λογότυπο λέει ότι μοιάζει με μια αγγελία για κομμωτήριο ή προϊόν κομμωτηρίου. «Είναι ένα καινούριο σαμπουάν;» έγραψε ένας χρήστης του Twitter. «Ένα νέο κομμωτήριο θα ανοίξει στο Παρίσι το 2024» σχολίασε κάποιος άλλος.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ