Kάθε χρόνο τέτοιες μέρες, το Νew York Magazine στέλνει ένα ερωτικό γράμμα στη Νέα Υόρκη μέσα από το ειδικό τεύχος του «Λόγοι που αγαπούμε τη Νέα Υόρκη». Φέτος, το τεύχος είναι ένας μακρύς αποχαιρετισμός σε όλες τις επιχειρήσεις που σίγησαν στην πόλη εξαιτίας της πανδημίας.
Aπό τον Απρίλιο του 1968 που εκδόθηκε για πρώτη φορά, το New York Magazine είναι μαζί η βίβλος, το σημείο αναφοράς, το περιοδικό που με λίγες λέξεις εκτοξεύει κάτι σε τάση ή καταρρίπτει μύθους. Aπό τον Δεκέμβριο του 2005, με νωπές ακόμα τις πληγές στο τραύμα τις επίθεσης στου Δίδυμους Πύργους που άλλαξε ανεπιστρεπτί την Νέα Υόρκη, το περιοδικό έχει καθιερώσει το ευφάνταστο και πάντα εμψυχωτικό αφιέρωμα «Οι λόγοι που αγαπάμε τη Νέα Υόρκη», από τα πιο αγαπημένα και συλλεκτικά τεύχη της χρονιάς. Μια ερωτική επιστολή στη Νέα Υόρκη, που αποστέλλεται πάντα το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου.
Το φετινό εξώφυλλο και κεντρικό θέμα προκαλούν συγκίνηση όχι μόνο στους Νεοϋορκέζους, αλλά και σε πολίτες σε όλο τον κόσμο που έχουν επισκεφθεί τη Νέα Υόρκη, ή ακόμα και την έχουν γνωρίσει μέσα από ταινίες και σίριαλ που συμβάλλουν στη μυθολογία της πόλης. Στο εξώφυλλο που ζωγράφιζε η Γαλλίδα Jeanne Dervoux που ζει τα τελευταία 20 χρόνια στη Νέα Υόρκη, το περιοδικό λέει αντίο σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών που έκλεισαν εξαιτίας του κορωνοϊού. Ενα So Long Friends με χρυσά γράμματα.
500 λόγοι να αγαπά κανείς τη Νέα Υόρκη, 500 αποχαιρετισμοί συγκροτούν αυτό το τεύχος. Μάλιστα τα καταστήματα, γκαλερί, εστιατόρια, καφέ, κομμωτήρια, spa, παρουσιάζονται με βάση τη χρονολογία έναρξης λειτουργίας τους, αρχής γενομένης από το Lord & Taylor το πολυκατάστημα στη Fifth Avenue το οποίο είχε ιδρυθεί το 1826. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κτίριο του πολυκαταστήματος το αγόρασε ήδη η Amazon όπου θα δημιουργήσει νέα γραφεία που θα τεθούν σε λειτουργία το 2023.
Περιλαμβάνονται και εστιατόρια πουν έγιναν εμβληματικά και άλλαξαν την γαστρονομική σκηνή όπως το Momofuku στο East Village και στο Τσέλσι. Τέσσερα από τα 500 καταστήματα που έκλεισαν είχαν αρχίσει να λειτουργούν μόλις το 2020. Ο τρόπος με τον οποίο τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης προσεγγίζουν τις απώλειες της πανδημίας από την αρχή τράβηξε το τσιρότο πάνω από τους αόριστους γενικόλογους αριθμούς και εστίασε στα ονόματα, στα βιώματα, σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση. Από το συγκλονιστικό πρωτοσέλιδο των Νew York Times με όλα τα ονόματα των νεκρών τον περασμένο Μάιο, μέχρι το νέο εξώφυλλο του New York Magazine με τα καταστήματα που έκλεισαν.
Κάθε απώλεια κρύβει ιστορίες από πίσω της, ολόκληρες ζωές που κάποια μέσα ενημέρωσης δεν διστάζουν να αφηγηθούν, να βάλουν πρόσωπα και εικόνες πάνω στους αριθμούς.