Πλήθος δημοσιευμάτων γράφονται καθημερινά για τον ισχυρό άνδρα του Facebook, τον Μαρκ Ζούκεμπεργκ.
Κάποτε, ο Στιβ Τζομπς είχε δηλώσει ότι η Apple φτιάχνει προϊόντα που οι καταναλωτές δεν ξέρουν ότι θέλουν. Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, η πρόκληση για τον διευθύνοντα σύμβουλο του Facebook, Μαρκ Ζούκεμπεργκ, είναι λίγο διαφορετική: Δημιουργεί νέα προϊόντα, τα οποία οι καταναλωτές έχουν πει ξεκάθαρα στο Facebook ότι δεν τα θέλουν. Ενα από τα πλέον χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι το… Instagram για παιδιά. Πρόκειται για μια έκδοση της δημοφιλούς εφαρμογής διαμοιρασμού φωτογραφιών για παιδιά.
Βρίσκεται σε υπαρξιακή κρίση ο Ζούκεμπεργκ;
Η κίνηση αυτή έχει προκαλέσει έντονη κριτική –κατακραυγή θα έλεγε κανείς– πριν καν βγει.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ της Κλειούς Νικολάου για τον Μαρκ Ζούκεμπεργκ και τις κινήσεις του που… προβληματίζουν.