Η Louis Vuitton βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συνομιλιών για να γίνει μεγάλος χορηγός της Formula 1, σε μια συμφωνία που θα έβλεπε τον γαλλικό όμιλο πολυτελών προϊόντων να προωθεί τις μεγάλες μάρκες του στην πίστα των αγώνων, αναφέρει το Bloomberg.
Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι βρίσκεται κοντά σε μια συμφωνία όπου η εταιρεία κατασκευής ρολογιών Tag Heuer καθώς και άλλες μάρκες, στις οποίες θα μπορούσε να περιλαμβάνεται η σαμπάνια Moet & Chandon και ενδεχομένως οι ξενοδοχειακές αλυσίδες της, θα γίνουν χορηγοί της F1 με τα λογότυπα και τα προϊόντα της μάρκας να προβάλλονται σε περίοπτη θέση στους θεατές του αγώνα, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Η πιθανή συμφωνία θα μπορούσε να αξίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και θα αποτελούσε πλήγμα για τη Rolex SA, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013.
Διαβάστε περισσότερα στο Economistas.gr