Στη σημερινή εποχή της υβριδικής ή της εξ αποστάσεως εργασίας, αποδεικνύεται ότι ψωνίζουμε την ώρα που εργαζόμαστε. Οι ερευνητές λένε ότι αυτό δημιουργεί δισεκατομμύρια από τις online πωλήσεις. Το να ψωνίζουμε σε όλη τη διάρκεια του ωραρίου εργασίας προφανώς είναι κάτι που δεν υφίσταται. Όμως, ένα μικρό διάλειμμα για μια αγορά δεν πρόκειται να επιβαρύνει την παραγωγικότητα.
Διαλείμματα κάνουμε και στο γραφείο που είναι αποδεκτά, όπως για καφέ ή για φαγητό. Από την άλλη, στο σπίτι επικεντρωνόμαστε στις κριτικές για προϊόντα, σαν να ήμασταν στο γραφείο και να συζητούσαμε γι αυτά με τους συναδέλφους μας.
Χωρίς κανέναν να κοιτάζει την οθόνη μας, μπορούμε να σπάσουμε τη μονοτονία μιας ακόμη εργάσιμης ημέρας αγοράζοντας κάτι που το έχουμε εντοπίσει εδώ και καιρό ακόμη κι αν μερικές φορές μπορεί να το μετανιώσουμε. Κι αυτό, διότι πολλές φορές μια μπλούζα ή ένα παντελόνι μπορεί να μην «κάθεται» καλά στο σώμα μας, ενώ το ζευγάρι παπούτσια που μόλις παραγγείλαμε μας είναι μικρό παρόλο που επιλέξαμε το νούμερο που φοράμε.
Διαβάστε το αναλυτικό ρεπορτάζ στο economistas.gr.