Οι Εβδομάδες Μόδας του Μιλάνου και του Λονδίνου πλησιάζουν, αλλά λόγω του κορωνοϊού θα… απουσιάζουν οι Κινέζοι πελάτες των οίκων μόδας.
Αυτό τουλάχιστον προεξοφλούν οι διοργανωτές τους, καθώς θεωρούν ότι θα παρακολουθούν σε απευθείας σύνδεση, μέσω ίντερνετ, τα ντεφιλέ των διάσημων οίκων μόδας. Δεκαπέντε ημέρες πριν από την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (18-24 Φεβρουαρίου), το Συμβούλιο ιταλικής Μόδας (CNMI) ανακοίνωσε ότι οι Κινέζοι αγοραστές, δημοσιογράφοι ή στυλίστες (1.000 σε αριθμό που αναμένεται να χάσουν το ραντεβού εξαιτίας του νέου κοροναϊού), θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα ντεφιλέ διαδικτυακά, σε απευθείας μετάδοση.
«Θα χτίσουμε μια γέφυρα με την Κίνα αντί να υψώσουμε ένα τείχος, όπως πολλοί κάνουν, για να στείλουμε ένα θετικό κι ενωτικό μήνυμα, εναντίον της άγνοιας και των προκαταλήψεων» δήλωσε ο Κάρλο Καπάσα, ο επικεφαλής της CNMI, που παρουσίασε σήμερα το πρόγραμμα που ονομάζεται «China we are with you» (Κίνα, είμαστε μαζί σου).
«Θα κάνουμε τα πάντα για να μεταδώσουμε σε εκείνους που θα βρίσκονται μακριά από τις πασαρέλες το συναίσθημα και το περιεχόμενο της μόδας» υπογράμμισε ο Καπάσα, αναγνωρίζοντας ότι το να παρευρίσκεται κάποιος σε ένα σόου μέσω διαδικτύου και να το ζει από κοντά είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Στο ίδιο κλίμα, η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου (14-18 Φεβρουαρίου) ανέφερε σήμερα ότι αναμένει πως ο αριθμός των «ΜΜΕ και των Κινέζων πωλητών θα μειωθεί σημαντικά εξαιτίας των ταξιδιωτικών περιορισμών». «Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό προκειμένου να παρακολουθήσει τις επιδείξεις το κοινό που δεν θα μπορεί να ταξιδέψει…» επισήμανε σε ένα δελτίο τύπου η Κάρολιν Ρας, η διευθύντρια του Βρετανικού Συμβουλίου Μόδας (BFC), του συνδικαλιστικού οργάνου της μόδας, χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.