Οι Βρετανοί καταναλωτές πηγαίνουν πιο συχνά στο σούπερ μάρκετ όσο το εμβολιαστικό πρόγραμμα κατά της COVID-19 ανεβάζει ρυθμούς, σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου που ανακοινώθηκαν σήμερα.
Η εταιρία αναλύσεων αγοράς Kantar ανέφερε ότι οι καταναλωτές πραγματοποίησαν 58 εκατ. περισσότερες επισκέψεις στο σούπερ μάρκετ στις 12 εβδομάδες έως τις 16 Μαΐου απ’ ό,τι την αντίστοιχη περυσινή περίοδο όταν η Βρετανία είχε πληγεί από το πρώτο κύμα του κορωνοϊού.
«Όσο η εμβολιαστική εκστρατεία προχωρά ολοταχώς, οι καταναλωτές νιώθουν μεγαλύτερη σιγουριά για να επιστρέψουν στα καταστήματα», ανέφερε ο Φρέιζερ ΜακΚέβιτ, στέλεχος της Kantar. Έως χθες πάνω από 38 εκατ. Βρετανοί είχαν λάβει μια πρώτη δόση εμβολίου.
Σύμφωνα με την Kantar, υπάρχουν επίσης ενδείξεις ότι ίσως περιορίζεται η μεγάλη εβδομαδιαία εξόρμηση στο σούπερ μάρκετ, μια τάση που επανεμφανίστηκε πέρυσι όταν οι Βρετανοί προσπαθούσαν να μειώσουν τον χρόνο που βρίσκονται εκτός σπιτιού.
Σύμφωνα με την εταιρία, το μέσο μέγεθος του καλαθιού των αγορών μειώθηκε για τρίτο συνεχή μήνα στις 22,82 λίρες, το χαμηλότερο επίπεδο από πέρυσι τον Μάρτιο.
Το ποσοστό των αγορών σε διαδικτυακά σούπερ μάρκετ, ένα ακόμα ορόσημο των καταναλωτικών συνηθειών της περασμένης χρονιάς, παρέμεινε πολύ υψηλότερα από τα επίπεδα του 2019 αλλά υποχώρησε από το 13,9% του Απριλίου στο 13,4% τον τελευταίο μήνα.