Οι διοργανωτές της Εβδομάδας Μόδας της Φρανκφούρτης ανακοίνωσαν ότι η εκδήλωση δεν θα πραγματοποιηθεί με φυσική παρουσία φέτος το καλοκαίρι λόγω της συνεχιζόμενης αβεβαιότητας με την κατάσταση της πανδημίας της Covid-19 στη Γερμανία.
Η πρώτη Εβδομάδα Μόδας στη γερμανική πόλη είχε σχεδιαστεί με στόχο την εδραίωση ενός δημιουργικού κόμβου, τελικά όμως η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας νέας ψηφιακής πλατφόρμας, της FFW Studio, όπως ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές, Messe Frankfurt και Premium Group.
Ψηφιακή εβδομάδα μόδας στη Γερμανία
Η ψηφιακή Εβδομάδα Μόδας θα διαρκέσει από τις 5 έως τις 9 Ιουλίου και θα περιλαμβάνει streaming και βίντεο που θα προσφέρουν μια «περίληψη υψηλής ποιότητας των μελλοντικών θεμάτων της Εβδομάδας Μόδας της Φρανκφούρτης».
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί, αλλά θα περιλαμβάνει στοιχεία από τους τομείς της πολιτικής, του λιανικού εμπορίου, της βιομηχανίας και των μέσων ενημέρωσης. Άλλες εκδηλώσεις που προγραμματίστηκαν για το καλοκαίρι, όπως επιδείξεις μόδας και οι εμπορικές εκθέσεις Premium, Seek, Neonyt και The Ground, αναβλήθηκαν για τον Ιανουάριο του 2022.
«Ραγίζει η καρδιά μου που πρέπει να ακυρώσω τις εμπορικές εκθέσεις, τα συνέδρια και τις εκδηλώσεις μας, καθώς και τις προγραμματισμένες παρουσιάσεις και επιδείξεις συλλογών, για τρίτη συνεχόμενη φορά» δήλωσε η διευθύντρια της Premium Group, Ανίτα Τίλμαν.
«Ας μην κάνουμε λάθος εδώ: οι επιπτώσεις για τη βιομηχανία της μόδας είναι δραματικές. Αλλά δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να αντιμετωπίσουμε τα γεγονότα, να κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες και να σχεδιάσουμε την Εβδομάδα Μόδας της Φρανκφούρτης με φυσική παρουσία - για την οποία ανυπομονούμε όλοι - για τον Ιανουάριο του 2022» διευκρίνισε.