Η κρίση του κορωνοϊού ανάγκασε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επιταχύνουν τις απολύσεις για να μειώσουν τα έξοδα τους και να αντιμετωπίσουν την πτώση του όγκου των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, αναφέρει το Reuters.
Η εξίσωση που καλούνται να λύσουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι δύσκολη γιατί η πανδημία έπληξε την ανθρωπότητα την περίοδο που οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αξιολογούσαν και υλοποιούσαν τα πρώτα προγράμματα για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.
Πτώση των πωλήσεων λόγω κορωνοϊού
Η πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας, θα επηρεάσει αρνητικά και την εξέλιξη της αυτόνομης οδήγησης. Η νέα τεχνολογία όταν φθάσει στο τελικό στάδιο της υπόσχεται ότι θα μειώσει δραστικά τα ατυχήματα και θα περιορίσει τις πιθανότητες να γίνονται ατυχήματα ακόμη και αν ο οδηγός δεν είναι σε θέση να διαχειριστεί το όχημα του, όπως στη περίπτωση που έχει καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ.
Λόγω της πανδημίας COVID-19 και της ευρύτερης οικονομικής επιβράδυνσης, η ζήτηση για ελαφρά οχήματα αναμένεται να μειωθεί κατά 36 εκατομμύρια παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2022, σύμφωνα με τους συμβούλους της AlixPartners.
Τι ισχύει με τα εργοστάσια κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Η συρρίκνωση αυξάνει την υπάρχουσα απειλή για την απώλεια θέσεων εργασίας στα εργοστάσια τα οποία θα μετατραπούν σε μονάδες κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία απαιτούν ταχύτερη και ευκολότερη κατασκευή από εκείνα με κινητήρες καύσης. Η κατασκευή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων υποστηρίζονται από τη γερμανική και τη γαλλική κυβέρνηση καθώς και αυτές οι χώρες προσπαθούν να μειώσουν την ρύπανση του περιβάλλοντος.