Τα φορτία με οθόνες προσωπικών υπολογιστών στην Κίνα κατέγραψαν ετήσια αύξηση 48,6% στα 7,55 εκατομμύρια μονάδες κατά το πρώτο τρίμηνο του χρόνου, σύμφωνα με μία βιομηχανική αναφορά.
Οι αποστολές φορτίων στην εμπορική αγορά αυξήθηκαν κατά 77,5% στα 4,41 εκατομμύρια μονάδες, ενώ αυτές στην καταναλωτική αγορά αυξήθηκαν κατά 20,9% στα 3,14 εκατομμύρια μονάδες, σύμφωνα με μία αναφορά της εταιρίας παγκόσμιων ερευνών αγοράς International Data Corporation (IDC).
Από το ξέσπασμα της πανδημίας COVID-19, οι καταναλωτικές συνήθειες των Κινέζων, αλλά και οι εργασιακές τους συνήθειες άλλαξαν, διευρύνοντας τα σενάρια χρήσης για τις οθόνες των προσωπικών υπολογιστών σε τομείς, όπως, η διασκέδαση και η μελέτη, ωθώντας την ανάπτυξη της αγοράς για τις οθόνες υπολογιστών στην Κίνα, σύμφωνα με την ίδια αναφορά.
Ο παγκόσμιος γίγαντας στους προσωπικούς υπολογιστές Lenovo ήταν στην πρώτη θέση της αποστολής φορτίων για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου, με το μερίδιο της Lenovo στην αγορά, να φτάνει στο 21,7%, ενώ κατά την ίδια χρονική περίοδο, η εταιρία απέστειλε 1,64 εκατομμύρια οθόνες προσωπικών υπολογιστών. Ακολούθησε η AOC με τα φορτία της να καταγράφουν ετήσια αύξηση 38,9% στα 1,48 εκατομμύρια μονάδες κατά την ίδια περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC.